سایپا با 8 هزار خودرو کار و تجاری وارد طرح نوسازی ناوگان می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برنامه سال آینده این گروه را جایگزینی هشت هزار خودروی تجاری کشنده و باری عنوان کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن جهرودی در مراسم تحویل 200 دستگاه خودرو تجاری که باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان استاندارد و جمعی از مدیران و معاونان وزارت صنعت و مدیران گروه سایپا برگزار شد، اعلام کرد که گروه سایپا با مشارکت شرکت های سایپادیزل و زامیاد 25 درصد از سهم نوسازی ناوگان کشنده و باری کشور را به خود اختصاص داده و قصد دارد سال آینده با جایگزینی هشت هزار دستگاه خودرو در این حوزه، سهم خود را افزایش دهد.
به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با برنامه ریزی های وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه فروش شرکت سایپادیزل منتفی شده و این شرکت همچنان زیرمجموعه گروه سایپا باقی خواهد ماند.
جهرودی همچنین اعلام کرد که با توجه به انتخاب گروه سایپا به عنوان هسته اصلی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تجاری، این گروه اهداف دولت و وزارت صنعت را در زمینه اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری را به دقت اجرا خواهد کرد.
وی در ادامه به دستاوردهای گروه سایپا در سال 96 اشاره کرد و گفت: « افزایش تولید خودرو به صورت روزانه و هفتگی، شکستن رکورد تولید پنج ساله در دی ماه امسال، توسعه کسب و کار در گروه و بهره برداری از ظرفیت قطعه سازان و پیگیری مذاکره با شرکت رنو جهت جایگزینی خودرو پراید از جمله دستاوردهای سال جاری است.
تولید خودروی برقی، ارتقای سطح کیفی محصولات، افزایش پاسخ گویی به تعهدات مشتریان و برنامه ریزی برای توسعه تحقیق و توسعه از دیگر دستاوردهای این گروه در سال جاری عنوان شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین وعده داد که این گروه قصد دارد در سال آینده عنوان بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه را از آن خود کند.
تحویل 200 دستگاه خودرو تجاری به مشتریان در راستای اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سنگین و براساس برنامه دولت یازدهم و وزارت صنعت، معدن و تجارت است و گروه خودروسازی سایپا به عنوان هسته اصلی اجراکننده این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 92202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha