جشنواره خدمات نوروزی ایران‌ خودرو آغاز شد

پرشین خودرو: شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را آغاز کرد تا ارایه خدمات به مسافران نوروزی در سطح جاده ها و شهرهای کشور رسما آغاز شود.

به گزارش پرشین خودرو، این طرح به مدت هجده روز و تا پایان روز چهاردهم فروردین 97 اجرا می‌شود و طی آن حدود 2700 مركز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی هستند.

از ویژگی‌های متفاوت این جشنواره آغاز به كار ناوگان امداد پلاس در برخی استان‌های كشور است. این خدمت به منظور کاهش امدادهای منجر به حمل و افزایش راه‌اندازی خودرو در محل، خصوصا در ایام نوروز در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کرمان، اهواز، همدان، رشت، ساری، شیراز، تبریز، بندرعباس و بوشهر با قطعات و تجهیزات به صورت ویژه، ارایه خواهد شد.

همچنین نظارت و پایش كامل اجرای طرح در دستور کار قرار گرفته و در این راستا سفرهای نوروزی مدیر عامل و جمعی از مدیران به استان‌های مختلف كشور در ایام اجرای آن برنامه‌ریزی شده است.
علاوه بر سفرهای استانی تیم مدیران، اكیپ‌هایی نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر اجرای دقیق طرح نظارت خواهند داشت.

لازم به ذکر است دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، می توانند صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار کنند.

همچنین لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های منتخب در سایت شركت ایساکو به آدرس www.isaco.ir و كانال تلگرامی به آدرس t.me/farhangekhedmat قابل مشاهده است.

کد خبر 92387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha