کد خبر 92393
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

پرشین خودرو: یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انتخابات و اعتراضات دی‌ماه از جمله مهمترین اتفاقات سیاسی سال 96 بود، گفت: اعتراضات دی ماه هشدار و بیدارباشی به مسئولان کشور برای حل مشکلات اقتصادی مردم بود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انتخابات و اعتراضات دی‌ماه از جمله مهمترین اتفاقات سیاسی سال 96 بود، گفت: اعتراضات دی ماه هشدار و بیدارباشی به مسئولان کشور برای حل مشکلات اقتصادی مردم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی با اشاره به اینکه انتخابات اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراها هم از نظر برگزاری انتخابات، هم از نظر بحث‌های مناظرات و هم از نظر شرکت بالای 40 میلیونی مردم، مهمترین اتفاق سال محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به اعتراضات دی ماه خاطر نشان کرد: این اعتراضات که در شهرهای زیادی برگزار شد، بیانگر نوعی اعتراض به مسائل اقتصادی از جمله بیکاری بود. مطالبات مردم در این اعتراضات اقتصادی بود و نوعی هشدار و بیدار باش به همه مسئولان و مقامات کشور بود. مسئولان هم که اصل اعتراض مردم را به رسمیت شناختند، باید برای برآورده کردن مطالبات مردم اقدام کنند. من به نوعی استیضاح سه وزیر دولت را به اعتراضات دی ماه ربط میدهم.

اکرمی شکست داعش و پایان کار دولت امارات اسلامی داعش را یکی از اتفاقات مهم منطقه‌ای دانست و تصریح کرد: سوریه، عراق، حزب‌الله به تاثیرگذاری نقش ایران در شکست داعش اعتراف کرده‌اند و دنیا قبول دارد که اقدام مستشاری ایران در شکست داعش بسیار کارساز بود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر با خود خاطرات، خطرات و درس‌های عبرت‌انگیزی داشته است، گفت: انقلاب اسلامی توانسته است بر توطئه‌ها و تحریم‌ها پیروز شده و سال به سال مقتدرتر و محکم‌تر حرکت کند. البته همچنان مسئله بیکاری یک مسئله جدی است که باید حتما مورد توجه مسئولان باشد. بخش خصوصی هم باید به میدان بیاید و سرمایه‌های موجود خود را در شهرک‌های صنعتی، خدمات، گردشگری و حمل و نقل به کار گیرد تا به تدریج واردات کاهش و صادرات افزایش یابد و با بهبود شاخص‌های اقتصادی، برخی بداخلاقی‌ها نیز از بین برود.

کد خبر 92393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha