کد خبر 93788
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
پرواز مجدد بوشهر - دبی در دست پیگیری است

پرشین خودرو: مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر گفت: با توجه به حذف پرواز مسیر بوشهر - دبی از 17 فروردین ماه جاری برقراری مجدد این خط پروازی در دست پیگیری است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایرنا، کمال دهقان منشادی  افزود: علت حذف این خط پروازی شرکت کیش ایر ممنوع شدن نشست و برخاست هواپیماهای تایپ ام دی در فرودگاه دبی اعلام شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فرودگاه دبی از پرترافیک ترین فرودگاه ها به شمار می رود برای رعایت برخی استانداردها از پرواز برخی هواپیماها از جمله هواپیمای تایپ ام دی جلوگیری می شود.
دهقان منشادی اضافه کرد: برای برطرف کردن این مشکل در حال رایزنی با برخی شرکت های هواپیمایی هستیم که بتوانیم هواپیمایی با بدنه متوسط جایگزین پرواز بوشهر - دبی شرکت کیش ایر کنیم.
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر یادآور شد: پیش از حذف این خط پروازی هفته ای چهار پرواز در مسیر بوشهر- دبی با هواپیماهای تایپ ام دی شرکت کیش ایر از فرودگاه بین المللی بوشهر انجام می شد.
وی در باره نقص فنی دستگاه ایکس ری فرودگاه بوشهر گفت: این دستگاه الکترونیکی و احتمال خرابی دارد که در زمان حاضر این مشکل این دستگاه برطرف شده است.
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر با اشاره به رشد 28 درصدی پروازهای این فرودگاه افزود: براساس آمار رسمی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال گذشته چهار هزار و 377 پرواز و در سال 95 سه هزار و 421 پرواز در فرودگاه بوشهر انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین تعداد مسافران جابه جا شده در فرودگاه بوشهر در سال گذشته، 629هزار و 641هزار نفر بود که نسبت به جابه جایی 512هزار و 186 مسافر در سال 95، 23 درصد رشد نشان می دهد.
دهقان منشادی یادآور شد: روزانه 100 پرواز در فرودگاه بین المللی بوشهر انجام می شود.

کد خبر 93788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha