کراس اوور جک S3 در سبد فروش کرمان موتور +قیمت و جزئیات فروش

پرشین خودرو: مصرف سوخت بالای خودروهای شاسی بلند و ابعاد بزرگ این خودروها به جز مشکلاتی که برای مالکان این دست خودروها خصوصا در شهر های بزرگ پدید آورده است، به محبوبیت هر چه بیشتر سگمنت کراس اوورها همچون جک اس3 کمک بسیاری کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ابتدای سال 96 بود که خبرهایی از رونمایی خودروی جدید کرمان موتور که در دسته کراس اوورها قرار می گرفت، منتشر شد.این خودرو که به نوعی سایز کوچک تر جک اس5 بود، با کد S3 در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی، قیمت گذاری و معرفی شد.
به بهانه آغاز طرح فروش نقد و اقساط این کراس اوور از سوی کرمان موتور در سال جاری، تصمیم گرفتیم تا در مقاله ای به بررسی این خودرو از نظر فنی بپردازیم.
جک اس3 در سال 2014 برای نخستین بار وارد بازار شد و با آپشن های نسبتا مناسب خود توانست در زمان کمی به سهم مناسبی از بازار دست یابد.اس3 که از یک موتور 1600 سی سی بهره برده است، توان تولید 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور را برای راننده فراهم می سازد که این حجم از قدرت و گشتاور با توجه به وزن 1250 کیلوگرمی اس3 شتاب خوبی را برای این خودرو به ارمغان می آورد.
در انتقال قدرت جک اس 3 از گیربکس CVT استفاده کرده است که تعویض دنده های نرم و روان را در هنگام رانندگی فراهم می کند و تا حدودی در کنترل مصرف سوخت هم تاثیر گذار است.

 


جک S3 دارای دو کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو است. این خودرو با سیستم ارزشمند کنترل الکترونیک پایداری (ESP) ارائه می‌شود که در اکثر محصولات این رده‌ی قیمتی، دیده نمی‌شود. فناوری جلوگیری از حرکت خودرو در شیب (HSA) در کنار ترمز ضد قفل (ABS)، نیروی کمکی ترمز (BA)، تقسیم الکترونیک ترمز (EBD)، کنترل کشش (TCS)؛ مجموعه‌ی نسبتا کاملی برای جک S3 تشکیل می‌دهد.
از دیگر امکانات این کراس اوور در بخش راهی می توان به سانروف، رینگ 16 اینچ آلومینیوم، کامپیوتر سفری، تهویه متبوع، صندلی چرمی و سنسور پارک اشاره کرد.

 


این خودرو از ابتدای اردیبهشت با طرح های متنوع به سبد فروش کرمان موتور افزوده شده است که در ادامه می توانید با جزئیات این طرح ها آشنا شوید.


برای جک اس3 از سوی کرمان موتور 3 طرح فروش نقدی، پیش فروش و فروش اقساطی در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل است:


1- در فروش نقدی برای این خودرو قیمت 86 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته است که به صورت یکجا از خریدار دریافت می شود و خودرو طی 1 ماه تحویل داده خواهد شد.
2- در طرح پیش فروش این خودرو می توانید با دو پیش پرداخت 39 میلیون تومانی یا 35 میلیونی خودرو را تصاحب کنید که در پیش پرداخت 35 میلیون تومانی امکان پرداخت اقساط 10 ماهه و 20 ماهه با مبالغ 3 میلیون و 187 هزار و 1 میلیون و 775 هزار تومانی مهیا خواهد بود.تحویل خودرو در تیرماه سال جاری انجام می شود.
3- در فروش اقساطی این کراس اوور امکان انتخاب اقساط 12، 24 و 36 ماهه امکان پذیر خواهد بود.در این روش 2 پیش پرداخت 41 میلیون 900 هزار و 46 میلیون و 900 هزار تومانی پیش روی خریداران قرار می گیرد و مابقی مبلغ خودرو در اقساطی از 1 میلیون 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان قابل پرداخت است و تحویل خودرو در یک ماه انجام می پذیرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح فروش می توانید به نمایندگی های مجاز کرمان موتور یا وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

کد خبر 94028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha