کد خبر 94213
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
پلیس به دنبال راز آدم ‌کشی در خزانه

پرشین خودرو: جوانی که متهم است در پی نزاع در محله خزانه بخارایی جوانی دیگر را به قتل رسانده، اتهامات خود را رد کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، در ساعت ۲۳ روز ۲۴ فروردین ماه امسال وقوع یک فقره درگیری در فلکه چهارم خزانه بخارایی، کوچه نعیمی به کلانتری ۱۶۰ خزانه اعلام شد که بلافاصله مأموران کلانتری در محل حاضر و در انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی ۱۷ ساله بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به قتل رسیده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در همان تحقیقات اولیه ، عامل جنایت مورد شناسایی قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با شناسایی شاهدان صحنه جنایت به تحقیق از آنها پرداختند . دختر و پسر جوانی که به همراه مقتول در درگیری منجر به قتل حضور داشتند در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که درگیری میان مقتول و یکی از جوان های محل و پس از اعتراض مقتول به نحوه نگاه کردن قاتل به دختر جوان همراه وی آغاز شد.

دختر جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : زمانی که ناصر مرا به نزدیکی خانه مان رساند ، من از موتور پیاده شدم، ناصر به همراه دوستش قصد ترک محل را داشت، در همین زمان یکی از جوان های محل که از خانه شان بیرون آمده بود، با نگاهش مرا تعقیب کرد و همین موضوع باعث شد تا ناصر به او اعتراض کرده و از موتور پیاده شود به دنبال ناصر، دوست ناصر نیز از موتور پیاده شد و ناگهان درگیری آغاز شد. در همین زمان قاتل به داخل خانه اش رفت و پس از دقایقی کوتاه با یک چاقو به خیابان آمد، او ناصر را از ناحیه ران پا با چاقو زد و دوست ناصر نیز از ناحیه صورت چاقو خورد و پس از آن از محل متواری شد .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به پرونده به محل سکونت قاتل رفته و اطلاع پیدا کردند که او بلافاصله پس از وقوع جنایت از محل متواری شده است ؛ همزمان با آغاز تحقیقات برای دستگیری قاتل ، مشاوره با خانواده او برای همکاری آنها با پلیس نیز انجام شد و سرانجام در اولین روز اردیبهشت ماه متهم به قتل به همراه اعضای خانواده اش به اداره دهم مراجعه کرد اما در اظهاراتش عنوان کرد که در مرگ مقتول دخالتی نداشته است .

متهم در روایتی متفاوت از روایت اول ابتدا مدعی شد که در زمان انداختن کیسه زباله به داخل سطل زباله متوجه جوانی شده است که از ناحیه ران پا چاقو خورده و او به هیچ عنوان در درگیری شرکت نداشته اما در ادامه ، در اظهارات جدیدی گفت که زمانیکه با مقتول و دوستش درگیر شدم ، مقتول چاقوی همراه خودش را از زیر لباس خارج کرد و به سمت من حمله ور شد ؛ طی درگیری شدیدی که با مقتول پیدا کردم ، ناگهان چاقو بدون آنکه دست من باشد به پای او برخورد کرد و او روی زمین افتاد و پس از آن من از محل فرار کردم .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : بررسی اظهارات متفاوت از سوی طرفین پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد .

کد خبر 94213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha