تراکتور قدیمی لامبورگینی با قیمت باورنکردنی فروخته می شود +تصاویر

پرشین خودرو: تراکتور کلاسیک لامبورگینی با رنگ آمیزی جدید و بازسازی کامل بدنه برای فروش آماده شده است که اولین پیشنهاد برای خرید آن به کمتر از 50 هزار دلار می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چنانچه یک خودروی سوپراسپرت کلاسیک لامبورگینی داشته باشید، بدون شک ارزش آن به چند صد هزار دلار خواهد رسید و یا اگر یک نسخه ویژه از محصولات این شرکت داشته باشید، می‌توان قیمت چندین میلیون دلاری برای آن پیش بینی کرد، اما در رابطه با تراکتورهای لامبورگینی چه فکری می‌کنید؟
 

 

خب برای داشتن یکی از تراکتورهای شرکت لامبورگینی متعلق به دهه 40 میلادی نیاز به پرداخت هزینه حدودا 45 هزار دلاری خواهید داشت.

 

 


همانطور که می‌دانید، قبل از اینکه کمپانی خودروسازی لامبورگینی تبدیل به یک رقیب واقعی برای فراری شود و به تولید خودروهای سوپراسپرت و قدرتمند مشغول شود، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تراکتور در کشور ایتالیا بوده که حالا یکی از محصولات آن متعلق به سال 1941 میلادی برای فروش آماده شده است.
 


همانطور که در تصاویر می‌بینید، بدنه این تراکتور کاملا بازسازی شده و از نو رنگ آمیزی شده است تا حداقل ظاهر آن در بهترین شرایط ممکن باشد و همین موضوع باعث شده تا شرکت LBI Limited که مرکز آن در شهر فیلادلفیا واقع شده است، برای داشتن این تراکتور قیمت 45 هزار دلاری پیشنهاد دهد، این درحالیست که با صرف این هزینه می‌توان صاحب یک دستگاه خودروی شاسی بلند "بی.ام.و X4" و یا حتی خودروی لوکس "جنسیس G80" یا "آئودی S3" در کشور ایالات متحده آمریکا شد.
 


طبق گفته منابع خبری، این تراکتور با نام 2241R شناخته شده و دارای پیشرانه دیزلی 2 سیلندر است که با کمک جریان هوا خنک شده و در حداکثر کارایی خود می‌تواند خروجی قدرت 18 اسب بخاری داشته باشد که برخلاف نوادگان سوپراسپرت خود، زیاد فرز و چابک نخواهد بود و شاید سقف سرعت آن به کمتر از 20 الی 30 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

کد خبر 94846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha