بهبود فضای كسب و كار با تدوین استراتژی مشاركتی برای نمایندگی‌های سایپا

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپایدك تاكید كرد: با بررسی مجدد ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی در شبكه نمایندگی‌ها و نیز توجه به اهداف و فرصت‌های قابل دسترس گروه خودروسازی سایپا، می‌بایست استراتژی مشاركتی قوی‌تر از گذشته جهت بهبود فضای كسب و كار از طریق ارتقاء خدمات پس از فروش تهیه و تدوین كرد.

به گزارش پرشین خودرو، اردشیر امینی در دیدار با رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های سایپا، با تاكید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به واحد امور مشتریان در سازمان و شبكه نمایندگی‌ها، گفت: در حوزه امور مشتریان، مدیران باید از پاسخگویی و اثربخشی این واحد اطمینان داشته باشند تا این واحد به سپری محافظ در برابر مشتریان ناراضی محسوب نشود.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا ادامه داد: یكی از برنامه‌های ما در حوزه خدمات این است كه پیش از بروز و گسترش مشكل، آن را ریشه‌یابی و رفع كنیم و پیش از آنكه مشتری برای رفع مشكلاتش به ما مراجعه كند، ما از نظرات و مشكلات مشتریان مطلع شویم و در جهت رفع آن گام برداریم.

مدیرعامل سایپایدك تصریح كرد: درك خواسته‌های مشتری، امروزه یكی از عوامل قدرت بخشیدن به سازمانهاست و سازمانهایی كه نتوانند به این مرتبه از رفتار با مشتری دست یابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد.

امینی بر پایبندی به اجرای تمامی اركان مرامنامه شبكه نمایندگی‌ها تاكید كرد و گفت: برای برآورده كردن انتظارات مشتریان استفاده از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در نمایندگی‌ها در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود كیفیت خدمات ضروری است.

وی ادامه داد: در سیاست‌های جدید سایپایدك، ایجاد هم افزایی و مشاركت در تصمیم‌گیری‌ها یك مزیت مطلق برای سازمان به شمار می‌رود و انتظار داریم در این رویكرد، به اهداف تعیین شده دست پیدا كنیم.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا با اشاره به اهمیت نظرات مشتری در حوزه تولید و خدمات، یادآور شد: باید با تغییر نگاه و تقویت بعضی از حوزه‌های كاری و نیز انجام اقدامات اصلاحی و بهبودها، حوزه خدمات پس از فروش را به حوزه‌ای سودآور تبدیل كنیم و با تدوین طرح‌های جدید در حوزه خدمات، نوآوری و تحول را در این عرصه پایدار و نهادینه كنیم.

وی با بیان اینكه خدمت به مشتری و اهمیت دادن به آن از عوامل موثر در موفقیت به شمار می‌رود،‌ افزود: علاوه بر این موارد، ارائه خدمات با كیفیت، كلید موفقیت در خدمات پس از فروش است و همه ما ناچاریم برای افزایش سهم بازار و بالا بردن رضایت مشتری، این سه عامل را در برنامه‌ریزی‌های خود مد نظر قرار دهیم.
در این نشست، انجمن‌های صنفی نمایندگی‌ها متعهد شدند كه با پشتیبانی سایپایدك تمام تلاش خود را در جهت كسب رضایت حداكثری مشتریان و تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا به كار گیرند.

کد خبر 95133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha