قیمت دی اس 7 کراس بک در خانه DS +جدول و تصاویر اختصاصی

پرشین خودرو: نماینده برند پریمیوم دی اس فرانسه در ایران، قیمت دی اس 7 کراس بک را که یکی از لوکس ترین خودروهای موجود در بازار ایران است، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بیشتر خودروسازان جهانی یک برند را که اقدام به تولید خودروهای لوکس می کند در زیر مجموعه خود دارند که بسیاری از آنها را می شناسید.

دی اس فرانسه یکی از این برند های لوکس به شمار می رود، که اتفاقا در ایران از طریق نماینده رسمی و انحصاری حضور خود را به ثبت رسانده است.

برند لوکس دی اس که که به عنوان شاخه تولید خودروهای لوکس پژو شناخته می شود، در ایران اقدم به عرضه خودروهای این برند کرده است.

یکی از این خودروها که به تازگی به بازار ایران عرضه شده است و چندی پیش هم در مراسمی خاص نمایش داده شد، دی اس 7 کراس بک است.

نمایندگی دی اس در ایران این خودروی لوکس را با قیمت هایی که در جدول ذیل مشاهده می کنید به بازار خودروهای لاکچری آورده است.

 



این خودرو در نمایندگی به صورت شرایطی هم قابل خریداری است که می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت آرین موتور تابان از جزئیات فروش آن آگاهی پیدا کنید.

با این لینک که در دسترس شما قرار دارد، گزارش تصویری کاملی از این خودروی لوکس را مشاهده نمایید.

اخبار برند دی اس در ایران را می توانید از طریق پایگاه خبری پرشین خودرو که به صورت تخصصی به فعالیت و اقدامات شرکت های وارد کننده و تولید کننده خودرو می پردازد، دنبال کنید.

کد خبر 95418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha