تشکیل کارگروهی برای ارزیابی در خصوص وضعیت بازار خودرو در مجلس

پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کارگروهی متشکل از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان، قطعه‌سازان و واردکنندگان موظف شد تا هفته آینده پیشنهادات خود را برای وضعیت بازار خودرو به کمیسیون صنایع ارائه دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، سعید باستانی اظهار کرد: جلسه روز یکشنبه کمیسیون با حضور مدیران صنعت خودروسازی کشور و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی دلایل افزایش تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس از ادامه این جلسه در هفته آینده با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت سخن گفت و افزود:‌ در جلسه هفته آینده هم پیشنهادات کارگروه ویژه و هم تامین ارز ۴۲۰۰ تومانی قطعه‌سازان و خودروسازان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بازار خودرو

 

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفتیم تا شرکت‌های خودروساز داخلی به همراه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان آمار دقیقی از آنالیز قیمتی هزینه‌های تمام شده خودروهای داخلی تهیه کرده و در جلسه هفته آینده که روز سه‌شنبه تشکیل می‌شود، مطرح شود. در آن جلسه مبانی قیمت‌گذاری‌ها به تفصیل تشریح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین قرار است گزارشی از واردات انجام گرفته خودرو و آثار خودروهای وارداتی در همان جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 95984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha