ترافیک عادی در تمام معابر پایتخت

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح آخرین وصضعیت ترافیکی معابر پایتخت گفت: ارتکاب تخلفات ساکن باعث بروز بی‌نظمی در جریان ترافیکی می‌شود .

به گزارش پرشین خودرو ،سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی روز دوشنبه ۱ خرداد گفت: ترافیک در اکثر معابر وضعیت عادی دارد و بار ترافیک صبحگاهی مشاهده می‌شود. با توجه به ایام ماه مبارک رمضان در بزرگراه‌های همت، حکیم، شیخ‌فصل‌الله، نواب و بابایی سنگین‌تر از روز‌های عادی است. همچنین در معابر و خیابان‌های داخلی شهر مانند آزادی، انقلاب و دماوند نیز بار ترافیک قابل توجهی وجود دارد.

وی افزود: نکته قابل توجه در خصوص معابر مرکزی، تخلفات ساکن است که شامل مواردی همچون پارک دوبله، پارک در حریم تقاطع و پارک در محل‌های غیرمجاز می‌باشد که باعث اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه می‌شود، به‌نحوی که وجود یک تخلف در معبری کم‌عرض باعث ایجاد مشکل در سایر محور‌ها می‌ شود .

معابرتهران



رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: رانندگان محترم جهت جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی ترافیکی و روان بودن جریان ترافیک در معابر مرکزی از ارتکاب این نوع تخلفات خودداری کنند.

کد خبر 96018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha