فراخوان دریافت نظرات از مسافران خط ۵ متروی تهران و حومه

پرشین خودرو: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران در تاریخ ۲۶ اردیبهشت به منظور بررسی دقیق تر این اختلال حرکتی اقدام به فراخوان دریافت نظرات و انتقادات از مسافران کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنیم، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطارهای خط 5 متروی تهران و حومه در چهارشنبه 26 اردیبهشت 97، تمام مستندات فنی این مسئله را جمع‌آوری و بررسی کرده است و اکنون در نظر دارد به منظور بررسی دقیق تر این اختلال حرکتی از دید شهروندان و مسافران گرامی، نسبت به جمع آوری مشاهدات، پیشنهادها و انتقادها در این خصوص اقدام کند.

مترو



مسافران محترم به این منظور می‌توانند به میزهای مستقر در ایستگاه‌های صادقیه، کرج، ارم سبز و گلشهر که پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در آن حضور دارند، مراجعه کنند.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه قصد دارد تا با بررسی دقیق گفته‌های شهروندان محترم، ابعاد مختلف این اختلال حرکتی و مشکلات پیش آمده از نظر مسافران را بررسی و در خصوص جلوگیری از بروز چنین حوادثی، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد. خواهشمند است با ارائه مشاهدات خود شرکت را در این زمینه یاری کنید.

کد خبر 96022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha