به گزارش پرشین خودرو، اردشیر امینی، با بیان این مطلب اظهار داشت: فرهنگ خدمت رسانی و تكریم مشتری در شبكه نمایندگیهای سایپا جاری شده اما باید از این حد هم فراتر برویم به طوری كه با تقویت این فرهنگ، احترام به كرامت مشتریان و سلیقه آنها مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی افزود: این فرآیند از یك سو به عنوان رفتار استراتژیك در شركتها تلقی میشود كه هدف آن جذب و حفظ مشتریان سودآور است و از سوی دیگر، مبنایی برای استخراج هوشمند اطلاعات مشتریان و استفاده از آن برای بازاریابی، رشد و توسعه منافع شركتها است. به همین منظور سازمان خدمات پس از فروش گروه سایپا با بهرهگیری از روشهای نوین، بر مبنای نیازهای مشتریان خدمات متنوع ارائه میدهد.
امینی افزود: در برنامهریزیهای خود باید همواره به این نكته توجه كنیم كه اگر در ارائه خدمات نوآوری نداشته باشیم و سلیقه مشتری را در نظر نگیریم، پیشرفت نخواهیم كرد.
مدیرعامل سایپایدك یادآور شد: سایپا همواره پرچمدار صنعت خودرو در كشور بوده و برخورداری از شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، یك مزیت رقابتی برای گروه سایپا به شمار میرود.
وی با تاكید بر توسعه كیفی شبكه نمایندگیها، گفت: به منظور توسعه كیفی سطح خدمات، با مشاركت نمایندگیهایی كه رتبه بالایی دارند برنامههایی برای افزایش سطح خدمات با محوریت توجه به خواسته مشتری و توسعه كسب و كارهای جدید تدوین میشود كه اجرای این برنامهها افزایش رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. برای افزایش و توسعه كیفی سطح خدمات در كشور، باید انرژی و زمان بیشتری اختصاص دهیم.
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا اظهار كرد: درك انتظارات مشتریان، مهمترین دغدغه و اولویت برای جلب و حفظ مشتری است.
امینی با تاكید بر نقش بهبود كسب و كار نمایندگی بر افزایش رضایت مشتری، گفت: زمینههای ورود به فضای جدید رونق اقتصادی و تولید آماده شده و باید در این مسیر، كسب و كارهای جدید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
وی افزود: برای دستیابی به تعالی، باید از مشتریان بیاموزیم كه چه كاری انجام دهیم. همچنین سطح دانش مدیران حوزه امور مشتریان باید ارتقا پیدا كند و برای همه اجزاء برنامههای تدوین شده، استانداردهایی تدوین شود تا به ثبات در عملكرد برسیم.
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا ادامه داد: ایجاد روابط مناسب مبتنی بر خدمت بین گروه های كاری در شركت و اندازهگیری شاخص های تعریف شده در این زمینه و اعطای پاداش به عملكردهای مثبت، رشد فرهنگ سازمانی در زمینه مشتریمداری را امكان پذیر كرده و این امر، ارائه خدمات عالی به جامعه را برای سال های طولانی، تضمین و حفظ میكند.
امینی یادآور شد: مدیریت ارتباط با مشتریان، روشی پیچیده و مشكل برای توسعه كسب و كار است، با این وجود برخی معتقدند كه CRM فقط نصب نرمافزار یا مكانیزه کردن نقاط تماس با مشتری است. این موارد، در كنار مسائلی همچون بازآفرینی كسب و كار با محوریت مشتری، "مشتریمدار شدن" و "مشتریمدار باقی ماندن" را نیز هدف قرار داده و موجب بهبود آن میشود.
پرشین خودرو: قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شعار «اول مشتری»، به عنوان راه دستیابی به برتری رقابتی مدنظر سازمان خدمات پس از فروش سایپا قرار گرفته است؛ چراكه در هر كسب و كاری باید مشتریان انتخاب نخست باشند.
کد خبر 96036
نظر شما