کد خبر 96043
۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
خودروهای لوکس‌ و قابل اعتماد 2018  +تصویر

پرشین خودرو: برندهای عجیب و غریبی مثل بنتلی، مازراتی و لامبورگینی در حال فروش خودروهای فوق‌العاده و اسپورت خود هستند و با این وجود به نظر می‌رسد برندهای لوکس در میانه سرنوشت آشکار خود به نوعی غافلگیری دچار شده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از "موتور1"، این روزها SUVهای لوکس و کراس‌اوورها که بر پایه خودروها ساخته می‌شوند و سدان‌های کوچک و جمع و جور در بین مردم و جوانان محبوب هستند و به خوبی به فروش می‌رسند.

اما در میان شاسی‌بلندها نیز برخی از خودروها مانند سدان‌ها قابل اعتمادتر بوده از بقیه هستند. اگر شما خودرویی با خدمات پس از فروش گسترده را در اختیار گیرید، شاید ضریب اعتماد خودرو به چشم نیاید، اما اگر این آپشن را از خودروی خریداری شده خود حذف کنید و به هزینه تعمیر در خودروهای لوکس فکر کنید، ضریب اطمینان و کارکرد تک‌تک اجزا اهمیت می‌یابد.

براساس مجموع داده‌های حاصل از موسسه تحلیلی کانسیومر ریپورت (براساس بررسی های کاربران) و شرکت تحقیقاتی JD پاور (بر پایه تجربیات بیش از 37000 نفر از صاحبان خودرو در سه سال اول استفاده از آن) گروه کارشناسی موتور1 موفق به اعلام SUVهای لوکس و قابل اعتماد موجود در بازار شدند.

در این فهرست لوکس‌های قدبلند و قابل اعتماد 2018 در جهان را ببینید.

1- آکیورا RDX
 

شاسی بلند

 


موفقیت این خودرو ایجاد توازن بین تجملات و اسپورت بودن است. به همین دلیل آکیورا RDX در بین پرفروش‌های سال قرار دارد. با وجود اینکه مدل‌های 2019 این خودرو در راهند، فروش نسخه‌های فعلی آن به بهترین شکل ادامه دارد. از سوی انجمن تحلیلی کانسیومر ریپورت نرخ بالای متوسط را کسب کرده و مطالعات مستقل سازمان "جی دی پاور" نیزاین خودرو را در جایگاهی بالاتر از متوسط قرار می‌دهد.

2- آئودی Q3
 

شاسی بلند


آئودی Q3 یک شاسی‌بلند بر پایه سدان A3 ساخته شده و در رانندگی بسیار سرگرم‌کننده به شمار می‌آید. در این خودرو شاهد فضای بیشتر برای سر، فاصله زیاد کف تا زمین و محفظه بار بزرگتر نسبت به سدان هستیم. فضای درونی خودرو با سلیقه مشتریان بازارهای لوکس همخوانی دارد.ضریب اعتمادپذیری این خودرو از نگاه کانسیومر ریپورت متوسط و از طرف "جی دی پاور" بالاترین امتیاز را دارد.

3- آئودی Q5
 

شاسی بلند


پرفروش‌ترین خط برندهای لوکس محسوب می‌شود. این خودرو در سال 2018 در فضای درونی و خارجی مورد بازطراحی ویژه قرار گرفت. خودرو به شکل دلنشینی اسپورت طراحی شده و در میان قدبلندها حرفه‌ای و با اصالت نشان داده است. کانسیومر ریپورت برای دوام خودرو امتیاز بالای متوسط و "جی دی پاور" به دلیل ویژگی‌های فنی امتیاز متوسط را به آن بخشیده‌اند.

4- ب‌ام‌و X1
 

شاسی بلند


در میان SUV های لوکس و کوچک، ب‌ام‌و X1 بسیار کاربردی و لوکس ظاهر شده و اسپورت بودن آن باعث می‌شود تا جایگزین فوق‌العاده‌ای برای یک سدان در این سطح باشد. این خودرو از هر دو موسسه "جی دی پاور" و کانسیومر ریپورت نرخ متوسط را کسب کرده است.

5- ب‌ام‌و X3
 

شاسی بلند


یک ب‌ام‌و X3 کامپکت در میان SUV- کراس‌ها بهترین جایگزین برای یک سدان سری 3 اسپورت قابل احترام است. با این وجود کانسیومر ریپورت یک امتیاز کلی متوسط و "جی دی پاور" اکمی بالاتر از متوسط را به دلیل قدرت بالای ترابری این خودرو داده‌اند.

در این فهرست بام‌و X5، بیوک انکور(Encore)، لکسوس NX، لکسوس RX و پورشه ماکان در جایگاه ششم تا دهم قابل اعتمادترین شاسی بلندهای لوکس قرار دارد.

کد خبر 96043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha