کد خبر 96049
۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
انسداد ۶ محور به دلیل نبود ایمنی‌

پرشین خودرو: در حال حاضر محور‌های رامیان-اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، عجب شیر-آذرشهر، ایلام-ایوان، پونل-خلخال و خلخال-‌اسالم به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

به گزارش پرشین خودرو ، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

‌کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس‌ آخرین اطلاعات دریافتی از 2159 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 0.3 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 18 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صورت پذیرفت؛ هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند‌.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه تهران-کرج، آزادراه‌ ‌‌کرج‌-تهران،‌ آزادراه کرج-قزوین، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، محور تهران-پاکدشت‌‌‌‌ و پاکدشت-تهران، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، آزادراه زنجان-قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌‌‌‌ در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

‌محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور عجب شیر-آذرشهر (‌محدوده پل گله زار‌)، واقع در استان آذربایجان شرقی‌، از مورخ 16 اسفند 96 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور ایلام-ایوان واقع در استان ایلام از ساعت 05:30 روز 29 فروردین به علت ریزش بخشی از سقف تونل مسیر و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است و ‌محور جایگزین‌ مسیر قدیم ایلام - ایوان محدوده تونل رنو است.

‌محور پونل - خلخال، واقع در استان‌های گیلان و اردبیل، از مورخ 29 اردیبهشت 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور



محدودیت ترافیکی راه‌ها

‌محور کرج - چالوس به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای (‌تونل‌های امیرکبیر و کندوان) از مورخ 30 اردیبهشت لغایت 8 خرداد 97 و همچنین از مورخ 19 خرداد لغایت 22 خرداد 97 روزهای شنبه‌، یکشنبه‌، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21 در حوزه استان مازندران (‌در مقطع مرزن‌آباد‌) و از ساعت 22:30 در حوزه استان البرز (‌در مقطع میدان امیرکبیر کرج‌) تا ساعت 5 بامداد روز بعد مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

محور خلخال-‌اسالم، واقع در استان اردبیل، از مورخ 10 اردیبهشت تا 31 تیر 97، به‌صورت 24 ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات به‌سازی و تعریض، کیلومتر 7 الی 500+18، در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور خلخال - پونل انجام می‌شود.

آزاد‌راه تهران-قم، واقع در استان تهران، از مورخ 2 اردیبهشت لغایت 20 شهریور 97، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 9 الی 17 و همچنین روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی، حدفاصل کیلومتر 37 تا 58، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور کرج-چالوس، واقع در استان البرز، از مورخ 2 اردیبهشت لغایت 20 شهریور 97، روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8 ‌الی‌ 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، کیلومتر 0 الی 70، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزاد‌راه تهران‌-قم، واقع در استان تهران، از مورخ 9 اردیبهشت تا 31 خرداد 97، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعت 9 الی 14 ‌به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفو‍‌ژ میانی، حدفاصل کیلومتر 0 تا 30، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌آزاد‌راه تهران-کرج‌ از مورخ 9 اردیبهشت لغایت 20 شهریور 97، از ساعت 8 الی 15:00 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روز‌ چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 13:00 هر هفته، ‌غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی دررفوژ میانی، حدفاصل کیلومتر 0 الی 500+13، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

کد خبر 96049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha