کد خبر 96051
۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
انتشار تصاویر یو 12 پلاس  اچ‌تی‌سی

پرشین خودرو: به‌ لطف یک زیردامنه‌ی آزمایشی از وب‌سایت اچ‌تی‌سی، اکنون می‌دانیم که یو 12 پلاس با قیمت ۹۲۰ دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل اززومیت، رولند کوانت با رؤیت زیردامنه‌‌ای آزمایشی از وب‌سایت اچ‌تی‌سی، موفق به کسب اطلاعاتی درباره‌ی طراحی، مشخصات سخت‌افزاری و برچسب قیمتی پرچم‌دار جدید تایوانی‌ها موسوم به HTC U12 Plus شد. بر اساس توییت کوانت، محصول مورد انتظار تایوانی‌ها با قیمت حدودی ۹۲۰ دلار، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، رقیبی مستقیم برای گلکسی اس ۹، آیفون ۱۰ و هواوی P20 Pro خواهد بود و به هیچ‌وجه محصولی اقتصادی لقب نخواهد گرفت.
 

گوشی



صرف‌ نظر از خلأ بریدگی نمایشگر در طراحی یو ۱۲ پلاس، به‌ نظر می‌رسد که تایوانی‌ها از ترند دیگر دنیای گوشی‌ هوشمند در سال ۲۰۱۸ نیز غافل شده‌اند؛ نمایشگر پرچم‌دار آتی اچ‌تی‌سی از پنل OLED بهره نمی‌برد و به‌جای آن از نمایشگر ۶ اینچی Super LCD 6 با رزولوشن +WQHD یا ۲۸۸۰ × ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند. مانند گذشته یو ۱۲ پلاس از اسپیکرهای بوم‌ساند بهره می‌برد و طراحی آن با استانداردهای گواهی IP68 هم‌خوانی دارد.

قلب تپنده‌ی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ با هشت هسته‌ی پردازشی خواهد بود و این پردازنده‌ را ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقاء تا سقف ۲ ترابایت با درگاه کارت حافظه‌ی microSD و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراهی می‌کند.



یادآور می‌شویم که اچ‌تی‌‌سی به‌سرعت زیردامنه‌ی یادشده را از دسترس خارج کرد؛ اما فضای مجازی از اشتباه تایوانی‌ها نهایت استفاده را برد و اکنون ما از تمام اطلاعات پرچم‌‌دار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۸ از جمله مشخصات، طراحی و قیمت آن مطلع هستیم؛ بنابراین تایوانی‌ها در شگفت‌زده کردن ما به چالش کشیده خواهند شد.

کد خبر 96051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha