مرحله سوم فروش قطعی محصولات ایران خودرو آغاز می شود + جزئیات

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با آغاز فصل تابستان و به منظور تامین نیاز مشتریان و بازار ، مرحله سوم فروش قطعی محصولات ایران خودرو ویژه عید سعید فطر را از روز شنبه دوم تیرماه به اجرا می گذارد. نام نویسی تا زمان تكمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، در این طرح خودرو های پر طرفدار ایران خودرو از جمله خانواده محصولات پژو 405، پژو 206، پارس، سمند و رانا با موعد تحویل مهر تا اسفند 97 عرضه شده است. قیمت محصولات در این طرح قطعی و پرداخت آن در دو مرحله خواهد بود. واریز ودیعه دوم این طرح مشاركت در تولید، یك ماه پس از نام نویسی از اول تا دهم مردادماه97 تعیین شده است.

 

پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو

برمبنای این گزارش، به منظور حفظ حقوق مشتریان واقعی محصولات و جلوگیری از سوءاستفاده برخی واسطه ها و سودجویان، در طرح پیش فروش قطعی دو مرحله ای صلح قرارداد و خرید انصرافی امكانپذیر نبوده و خودرو به شخص ثبت نام كننده تحویل داده خواهد شد.

 



مجاز بودن هر كد ملی برای نام نویسی صرفا یك دستگاه خودرو و ثبت نام مشتریان حقیقی از دیگر اهرم های نظارتی ایران خودرو برای حفظ حقوق مشتریان واقعی در این طرح است.

متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح روز شنبه دوم تیرماه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

کد خبر 97638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha