کد خبر 98698
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
الون ماسک: من را میلیاردر خطاب نکنید

پرشین خودرو: مدیرعامل تسلا در واکنش به نپذیرفتن زیردریایی این شرکت توسط مسئول نظارت بر عملیات نجات کودکان تایلندی که چندین روز در یک غار زندانی شده بودند، صحبت‌هایی را در توئیتر خود منتشر کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، ، "الون ماسک"(Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا که ثروت او بیش از 15 میلیارد پوند تخمین زده شده، در توئیتر، درباره نقش خود در عمیلیات نجات دانش‌آموزان تایلندی صحبت کرد.


الون ماسک، مهندسان شرکت خود را برای کمک به نجات 12 دانش‌آموز پس و مربی فوتبال‌شان که در یک غار زندانی شده بوند، اعزام کرده بود.

 

الون ماسک


در گزارش‌های منتشر شده، به ماسک توهین‌هایی شد که بیشتر در رابطه با ثروت او بود و او نیز در توئیتر، صحبت‌های خود را با مردم به اشتراک گذاشت.

ماسک در توئیتر خود نوشت: استفاده از لقب "میلیاردر" در رسانه، باعث کاهش ارزش و بدنامی است. تا هنگامی که شرکت‌های من به این وسعت نرسیده بودند، به این نام خوانده نمی‌شدم. من هنوز در زمینه علم و مهندسی فعالیت می‌کنم و در حال حاضر، فقط مقیاس آن تغییر کرده است.

الون ماسک، برای رفع مشکل دانش‌آموزان، چندین راهبرد پیشنهادی از جمله استفاده از لوله در زیر آب ارائه داد. راه حل دیگر، استفاده از رادار نفوذی این شرکت برای حفر راه‌هایی برای دستیابی به دانش‌آموزان است.

همچنین این کارآفرین فناوری، یک زیردریایی کوچک و سبک ساخت که می‌تواند دو غواص را با خود حمل کند و به اندازه‌ای کوچک است که به راحتی در تونلی که در غار حفر شده است، جای می‌گیرد.
 

الون ماسک



با این حال، "نارونگساک اوسوتاناکورن" (Narongsak Osottanakorn)، مسئول نظارت بر عملیات نجات کودکان، از پذیرفتن زیردریایی خودداری کرد و متذکر شد که این زیردریایی برای چنین ماموریتی، ناکارآمد است.

ماسک در واکنش به رد پیشنهادش گفت: این عکس‌العمل، عقیده مرا درباره بسیاری افراد تغییر داد. این زیردریایی، بارها توسط گروه غواصی آزمایش شده و ارزش آن مورد تایید است و می‌توان در آینده، در موارد ضروری از آن استفاده کرد.
 

کد خبر 98698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha