قوای سه‌گانه برای تخلف در واردات خودروها پای کار آیند

پرشین خودرو: رییس کمیته اقتصادی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که قوای سه‌گانه باید پای کار آمده تا ضمن مهار التهاب بازار و جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی، موضوع احتمال بروز فساد هماهنگ در خصوص تخلفات واردات خودروهای خارجی را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، شهروز برزگر با اشاره به گزارش اخیر رییس‌جمهور درباره تخلفات صورت گرفته در واردات خودرو، اظهار کرد: بر اساس صحبت‌های رییس‌جمهور باید مشخص شود که کدام شرکت‌های وابسته به صنایع خودروسازی اقدام به واردات خودرو با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومان کرده اما در بازار آزاد قیمت‌ها را به چند برابر فروخته‌اند که باعث افزایش چشمگیر قیمت‌ها شده است.

وی افزود: باید مشخص شود که چه کسانی کالاهای اساسی را با ارز دولتی وارد کرده و بعد در بازار با قیمت‌های بسیار بیشتری به فروش رسانده‌اند. قطعا اینها همه به اهتمام مجلس، دولت و کل حاکمیت نیاز دارد تا شاهد آرامش در بازار ارز، طلا و خودرو باشیم.
 

این نماینده مجلس یادآور شد: متاسفانه در شرایط کنونی نقدینگی کشور به سمت خودرو، ارز، طلا و سایر کالاها سوق پیدا می‌کند، در این بین احتمال بروز فساد هم دور از ذهن نیست، به همین دلیل باید قوای سه‌گانه برای جلوگیری از وقوع هرگونه فساد با یکدیگر هماهنگ باشند تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.


برزگر در پایان تاکید کرد: سه قوه باید پای کار آمده و به صورت جدی پیگیر باشند، هر کدام به سهم خود وظایف‌شان را انجام دهند تا التهاب بازار را مهار کرده تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

 

تخلفات خودرو

کد خبر 98730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha