پراید 40 میلیون تومانی نداریم

پرشین خودرو: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تعطیلات تابستانه مجلس تعطیل نخواهد بود و این کمیسیون در چند شیفت روی طرح بانکداری اسلامی کار خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برنا، زهرا سعیدی در اصفهان در مورد دیدار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رییس کل بانک مرکزی اظهار کرد: در این جلسه مشترک پیرامون التهابات اخیر، جنگ اقتصادی و روانی که زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده گفت و گو صورت گرفت. شرایط مردم قابل درک است چون روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند در این نشست نمایندگان دل نگرانی‌هایشان را در مورد فعالان بخش خصوصی و مردم عنوان کردند و پاسخ ها را شنیدند.

وی ادامه داد: بانک مرکزی معتقد است چون بازار ثانویه در کشور پس از تک نرخی شدن ارز تازه شروع به کار کرده ایراداتی دارد که روز به روز با توجه به گذشت زمان در حال برطرف شدن است.

 

پراید

 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشنهاد دادیم سامانه‌ای راه اندازی شود و برای پیگیری کارهای آن، کمیته‌ای در بانک مرکزی تشکیل شود تا مشکلات بخش خصوصی را از طریق این سامانه دریافت کنند و پاسخ بدهند. متاسفانه الان وقتی بخشی مشکل پیدا می‌کند صمت، گمرک و بانک مرکزی این مشکل را گردن هم میندازند و این چرخه می‌چرخد بعد از پیگیری مشخص می‌شود این مشکل، به کاری کارشناسی نیاز داشته، در 3 قوه حل شده و ابلاغ نشده، اگر هم ابلاغ شده به دست اجرا کنندگان نرسیده و اگر هم به دستشان رسیده در اجرایش کوتاهی می‌کنند.

سعیدی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد بانک مرکزی در بازار کالاهای غیر اساسی ورود، کنترل و نظارتش را قوی‌تر کند و ابزارهای جدیدی برای کنترل بازار و نقدینگی تعریف شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تعطیلات تابستانه مجلس تعطیل نخواهد بود گفت: این کمیسیون در چند شیفت روی طرح بانکداری اسلامی کار خواهد کرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید نظارت و کنترلش را قوی تر کند، ادامه داد: 2 ماه است برای رصد قیمت‌ها خودم به خرید می‌روم مشکل گران شدن قیمت‌ها هست اما عده‌ای جنگ روانی ایجاد می‌کنند و می‌گویند پراید 40 میلیون تومان است در صورتیکه باید دید چند پراید 40 میلیون تومانی معامله شده است مردم باید به رد شدن این درخواست‌های غیرمنطقی که مشخص نیست چه کسی پشت این قضیه است، کمک کنند.

کد خبر 101552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha