به دنبال شرکت در مسابقات اتومبیلرانی در کشورهای همجوار هستیم

پرشین خودرو: رئیس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی گفت که این فدراسیون به دنبال شرکت در مسابقات چند جانبه با کشورهای همجوار است که دلیل این امر سخت بودن اعزام خودروها برای مسابقات برون مرزی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، «محسن جعفری» افزود: اسلالوم جزء رشته های محلی است و قوانین خاص فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی (FIM) را ندارد و قوانین حاکم بر این رشته در کشورهای دیگر نیز متفاوت است، به همین دلیل هماهنگی برای اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی سخت می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا تقاضای حضور در مسابقات چند جانبه کشورهای ترکیه، ارمنستان و گرجستان را داده ایم و هماهنگی های لازم در این خصوص در حال انجام است.
رئیس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی اظهار داشت: باید به کلاس بندی مورد نظر برسیم و اطمینان دارم در اسلالوم نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اروپایی و مسابقات جهانی ورزشکاران کشورمان مستحق ایستادن بر سکوی قهرمانی هستند.

 

اتومبیلرانی

 


جعفری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشوری اسلالوم در دی ماه سالجاری برگزار می شود، عنوان کرد: این رقابت ها در پنج کلاس در تهران و در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که 2 کلاس آن را بانوان و 2 کلاس دیگر را آقایان تشکیل می دهند. البته سالانه 6 مسابقه قهرمانی کشور داریم که در استان های مختلف برگزار می شود.
وی همچنین یادآور شد که فعالیت کمیته اسلالوم از پنج سال پیش آغاز شده اما از سه سال پیش فعالیت این کمیته چشمگیرتر شده است.
وی در ادامه یکی از فعال ترین مسابقات اتومبیلرانی را اسلالوم دانست و افزود: شرایط این رشته با ماشین های استاندارد همخوانی دارد و ورزشکاران می توانند با ماشین های تقویت شده مسابقه دهند.

کد خبر 106068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha