پیگیری شکایت خریداران هاوال و بسترن از بهمن موتور در سازمان حمایت + تصویر

پرشین خودرو: خریداران خودروهای هاوال و بسترن که این روزها از فعال ترین آسیب دیدگان شرکت های خودرویی هستند، تجمع جدیدی را مقابل سازمان حمایت برای پیگیری شکایت از بهمن موتور در این سازمان برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مشتریان شرکت بهمن موتور که در هفته های گذشته اقدامات بسیاری را در راستای احقاق حق خود انجام داده بودند در جدید ترین اقدام از این دست به حضور مقابل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای پیگیری شکایت از بهمن موتور پرداختند.

عمده اعتراض این مشتریان بابت افزایش قیمت ناعادلانه و بدقولی در تحویل خودروهای هاوال و بسترن است.

لازم به ذکر است که در خلال حضور مشتریان بهمن موتور در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، 4 تن از نمایندگان مشتری های بهمن موتور با شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت جلسه ای برگزار کردند که در این جلسه معاون بازرسی سازمان حمایت قول پیگیری مشکلات خریداران بسترن و هاوال را به نمایندگان مشتریان بهمن موتور داده است.

در ادامه تصویری از این تجمع آرام مقابل سازمان حمایت را مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

کد خبر 106475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    2 0
    خدا کنه پیگیری کنن و زودتر نتیجه گیری بشه ما توان پرداخت اینهمه افزایش قیمتو نداریم. با تشکر فراوان از پرشین خودرو به جهت پیگیری های مستمرشون
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    3 0
    آقا دمتون گرم ای کاش جویای حال خریداران دیگر شرکت ها همچون ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و ... هم می شدید؟ آخه شنیدم برخی مردم با این شرکت ها هم به چالش خوردن! خلاصه منتظریم ...