وقتی فورد به نام هارلی دیویدسون خودروی ویژه می سازد! + تصاویر

پرشین خودرو: در اقدامی جالب، کمپانی خودروسازی فورد به دنیای موتورسیکلت ها ورود کرده و نسخه ویژه هارلی دیویدسون فورد F-150 را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسخه هارلی دیویدسون فورد F-150 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شیکاگو به طور زنده نمایش داده شده است و این خودرو تغییراتی با الگوبرداری از محصولات شرکت موتورسیکلت سازی "هارلی دیویدسون" دریافت کرده است. گفتنی است که این خودروی پیکاپ بسته به رنگی که برای آن انتخاب می کنید، قیمت 97 هزار و 415 دلاری برای نسخه مشکی، قیمت 97 هزار و 710 دلاری برای نسخه سفید پلاتینی و همچنین قیمت 98 هزار و 433 دلار برای رنگ خاکستری لایت فوت خواهد داشت.

 



نسخه هارلی دیویدسون فورد F-150 عمدتا یک بسته ظاهری جذاب دریافت کرده است، اما این خودروی پیکاپ علاوه بر تغییرات ظاهری که شاهد آن هستید، در بخش فنی خود هم یکسری تغییرات دریافت کرده است که در این خصوص می توان به سیستم تعلیق جدید BDS با کمک فنرهای معروف شرکت "فاکس" اشاره داشت و در کنار آن رینگ های جدید 22 اینچی با الهام از موتورسیکلت های "هارلی فت بوی" نصب شده است.

 



چهره اتومبیل تنها در نصب رینگ و لاستیک‌های جدید و کشیدن نوارهای نارنجی رنگ بر روی بدنه ختم نمی شود و این خودرو در چهره خود تغییرات سخت افزاری هم دریافت کرده است و در این زمینه می توان به جلوپنجره جدیدی اشاره داشت که از سری خودروهای رپتور فورد الگوبرداری شده است و حالا با تغییراتی اندک بر روی نسخه ویژه هارلی دیویدسون فورد F-150 نصب شده است تا جذابیت بسیار بیشتری داشته باشد. علاوه بر این در داخل کابین هم روکش های چرمی با دوخت های نارنجی رنگ و همچنین لوگوی هارلی دیویدسون بر روی کنسول وسط نصب شده است.

 


ادامه تصاویر در آلبوم تصاویر را مشاهده کنید.

کد خبر 109731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha