بنتلی بنتایگا اسپید سریع ترین شاسی بلند جهان خواهد شد + ویدئو

پرشین خودرو: بنتلی بنتایگا اسپید سریع‌ترین خودروی شاسی بلند استاندارد جهان خواهد شد، اما همچنان لامبورگینی اوروس قدرت بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته کمپانی خودروسازی بنتلی با معرفی نسخه جدید شاسی بلند لوکس اسپرت "بنتایگا اسپید"، می تواند بار دیگر عنوان تولید کننده سریع ترین خودروی شاسی بلند جهان را در دستان خود داشته باشد، این درحالیست که برادر ناتنی بنتلی بنتایگا یعنی شاسی بلند لامبورگینی اوروس قدرت بیشتری نسبت به این خودرو تولید خواهد کرد.

با تایید شرکت خودروسازی بنتلی، نسخه جدید "بنتلی بنتایگا اسپید" یک موتور دوازده سیلندر6 لیتری به همراه دو توربوشارژر خواهد داشت که میتواند خروجی قدرت 626 اسب بخاری داشته باشد که نیروی کمتری نسبت به شاسی بلند لامبورگینی اوروس با قدرت 641 اسب بخاری تولید خواهد کرد و این درحالیست که شاسی بلند لامبورگینی اوروس این قدرت فوق العاده را از یک موتور هشت سیلندر توربوشارژر تامین می کند.

در هر صورت، بنتلی بنتایگا اسپید با قدرت 626 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتن متری خود می تواند شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه و همچنین سقف سرعت 306 کیلومتر برساعت داشته باشد که باعث می شود خودروی جدید بنتلی بنتایگا تبدیل به سریع ترین خودروی شاسی بلند جهان شود.

تغییرات عمیق‌تر بنتلی بنتایگا اسپید شامل یک خروجی اگزوز جدید، سیستم تعلیق قوی تر برای کنترل بهتر بدنه و افزایش چابکی اتومبیل و همچنین بازنگری در حالت اسپرت با تمرکز بر روی چگونگی عملکرد پیشرانه و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک خودرو خواهد بود. بنتلی صحبتی در رابطه با قیمت این اتومبیل نکرده است، اما پیش بینی می شود که قیمت آن بیش از نسخه های استاندارد 12 سیلندر بنتلی بنتایگا خواهد بود که در حال حاضر به قیمت 230 هزار دلار به مشتریان عرضه می شود.

کد خبر 110229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha