امضای توافق نامه همکاری امدادخودرو سایپا و امدادخودرو رفاه ایرانیان

پرشین خودرو: دو شرکت امداد خودرو سایپا و امداد خودرو رفاه ایرانیان با هدف افزایش خدمات رسانی به مردم و خودروسواران، توافق نامه همکاری با یکدیگر امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، موضوع توافق نامه همکاری امداد خودرو رفاه ایرانیان که اولین امداد خودرو بخش خصوصی کشور نیز هست با شرکت امداد خودرو سایپا که وظیفه امدادرسانی به محصولات گروه خودروسازی سایپا را بر عهده دارد، همکاری متقابل و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های طرفین به منظور ارایه خدمات امدادی متقابل به اعضاء و مشتریان هر یک در سراسر کشور اعلام شده است.

براساس این گزارش، همکاری های امدادی برای ارائه خدمات در محل، مشارکت در کنترل و نظارت دوره ای بر عملکرد ناوگان امدادی بصورت حضوری و غیر حضوری، و همکاری در توسعه فعالیت های اطلاع رسانی از اهداف توافق نامه مورد اشاره است.

 

امداد خودرو رفاه ایرانیان


همچنین، همکاری در زمینه فعالیت های مرتبط با تحقیق و توسعه، مشارکت با سازمان های دولتی، غیر دولتی و عمومی در راستای اجرای بهینه موضوعات توافق نامه، و همکاری مشترک در طرح های ویژه و خاص در مناسبت های فصلی ملی و مذهبی از دیگر اهداف تفاهم و توافق شرکت های امداد خودرو رفاه ایرانیان و امداد خودرو سایپا اعلام شده است.

یادآور می شود که دارندگان خودرو می توانند برای درخواست خدمات امدادی از مرکز پیام امداد خودرو سایپا با شماره 096550 و مرکز پیام امداد خودرو رفاه ایرانیان به شماره 02164026 اقدام کنند.

کد خبر 111381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha