کد خبر 112099
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
برگزاری کمیسیون مشترک ایران-آذربایجان

پرشین خودرو: وزیر امور اقتصادی و دارایی در رأس یک هیأت اقتصادی برای حضور در سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، وارد باکو شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفندماه جاری در باکو برگزار خواهد شد.

در این اجلاس راهکارهای گسترش همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه‌های سرمایه گذاری، تجاری، مالی و بانکی، گمرک و مسائل مرزی، ارتباطات، انرژی و محیط زیست، کشاورزی، امنیت غذایی و بهداشت، علمی و آموزشی و فرهنگ و گردشگری در قالب هشت کمیته تخصصی بررسی می‌شود.

دیدار با الهام علی اف، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و همچنین دیدار با نخست وزیر، وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، رئیس بانک ملی، رئیس راه آهن، رئیس گمرک جمهوری آذربایجان، حضور در همایش تجاری مشترک و بازدید از کوی صنعتی پیراللهی حومه باکو از جمله برنامه‌های سفر دو روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان می‌باشد.

گفتنی است، در پایان سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان چند سند مربوط به نتایج این اجلاس به امضای مسؤولان اقتصادی دو کشور خواهد رسید.

کد خبر 112099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha