جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو آغاز شد

پرشین خودرو: با برگزاری آیین افتتاحیه از 26 اسفندماه تا 17 فروردین ماه 1398 شاهد اجرای جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو برای ارائه خدمات و امداد به دارندگان محصولات این شرکت خودروسازی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)، در آیین افتتاح جشنواره خدمات نوروزی، گفت: در 21 روز اجرای این جشنواره، 265 نمایندگی بصورت تک شیفت و دو شیفت به همراه 122 فروشگاه عرضه قطعات و لوازم یدکی در خدمت مشتریان محترم هستند.

 

سیر رضا حسینی



وی در خصوص ناوگان امدادی امدادخودرو ایران برای ایام برپایی جشنواره خدمات نوروزی اظهار داشت: برای نوروز امسال افزون بر دو هزار و 50 خودرو امداد در بخش های اتوكلیك (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر و موتورسوار به مسافران و دارندگان محصولات ایران خودرو خدمات خواهند داد.

 

گزارش تصویری کامل این رویداد را در اینجا ببینید.



حسینی با اشاره به ایجاد پایگاه های ثابت امدادی و کانکس فعال در شهرها و جاده‌‌های کشور از سوی امداد خودرو ایران تصریح کرد: نزدیک به چهار هزار و 360 نفر از کارکنان ستاد شرکت ایساکو، امدادخودرو ایران و مرکز پاسخگویی ایران خودرو در طرح خدمات نوروزی امسال مشغول فعالیت خواهند بود.

 



مدیرعامل ایساکو، روش‌های نظارت بر ارائه خدمات با کیفیت در جشنواره خدمات نوروزی سال 98 را شامل سرکشی خود و تیم همراه در ایام نوروز، بازرسی محسوس و نامحسوس توسط اکیپ‌های نظارتی، و استفاده از سیستم نوین BI و گزارشگیری آنلاین از خدمات ارائه شده توسط شبکه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو اعلام کرد.

وی با توصیه به دارندگان محصولات ایران خودرو برای مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت پیش از سفر و بررسی وضع سلامت خودروی آنها، متذکر شد: مشتریان محترم استفاده از قطعات استاندارد و تضمین شده ایساکو را با خرید از فروشگاه‌های مجاز فراموش نکنند.

حسینی همچنین یادآور شد: تماس و درخواست امداد از طریق مرکز تماس ایران ‌خودرو به شماره 096440 و استفاده از اپلیکیشن ایساکو به منظور تسهیل در تمامی امور خدماتی همچون نوبت ‌دهی و ... در اختیار مشتریان محصولات ایران خودرو قرار دارد.

 



مدیرعامل ایساکو راه های جدید برای دریافت خدمات امدادی را دریافت خدمت امدادی از طریق WEB APP و دریافت خدمت امدادی از طریق وب‌سایت شرکت امداد خودرو به آدرس www.096440.com
اعلام کرد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد که شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) در راستای مسئولیت اجتماعی خود، خدمت ‌رسانی در حد امکان به خودروهای سایر خودروسازان کشور را در دستور کار خود دارد.

یادآور می شود که جشنواره خدمات نوروزی سال ۹۸ ایران خودرو با حضور مدیرعامل ایساکو، مدیرعامل امدادخودرو ایران، رئیس انجمن قطعه سازان ایران و اصحاب رسانه در سالن همایش شرکت ساپکو آغاز به کار کرد.

کد خبر 112158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha