امداد و خدمات نوروزی مدیران خودرو در 2 بازه 10 روزه انجام می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در بازدید از طرح امداد نوروزی این شرکت گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی مدیران خودرو در دو بازه 10 روزه برای سراسر کشور انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدحسن گرمان، با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح خدمات و امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا 17 فروردین ماه جاری به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

 

محمد حسن گرمان



وی که در حاشیه بازدید از پایگاه سیار امداد نوروزی مدیران خودرو در ابتدای جاده کرج-قزوین سخن می گفت، اظهار داشت: برنامه ریزی برای اجرای مطلوب طرح خدمات و امداد نوروزی مدیران خودرو از دو ماه قبل از پایان سال97 انجام شد و به دلیل طولانی بودن تعطیلات نوروزی سال98 و با هدف ارائه مطلوب خدمات به دارندگان محصولات ام.وی.ام و چری، تصمیم گرفتیم که برای 20 روز شاهد اجرای باشیم.

به گفته مهندس گرمان، 71 نمایندگی شرکت مدیران خودرو در 10 روز اول طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت به دارندگان خودروهای ام.وی.ام و چری خدمات ارائه می دهند و برای 10 روز دوم طرح مذکور، 72 نمایندگی در سراسر کشور پذیرای مشتریان مدیران خودرو هستند.

 

بازدید مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو



مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، همچنین از فعالیت 92 دستگاه خودرو امدادی در طرح خدمات و امداد نوروزی 98 این شرکت خبر داد و اضافه کرد: دو شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان و کانون اتومبیلرانی و جهانگردی نیز به عنوان پشتیبان در طرح امداد نوروزی 98 مدیران خودرو، وظیفه حمل خودروهای امدادخواهان را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه در این 8 روز اجرای طرح امداد نوروزی مدیران خودرو، گزارشی مبنی بر عدم ارائه مطلوب امداد به امدادخواهان عزیز نداشته ایم، یادآور شد: دارندگان محصولات مدیران خودرو برای دریافت خدمات امدادی و هرگونه سئوال در این خصوص می توانند با شماره تلفن 47651 -021 تماس برقرار کنند.

 

بازدید از طرح امداد نوروزی



مهندس گرمان ارائه خدمات شامل امداد، حمل و تعمیرات برای خودروهای مدیران خودرو در دوره گارانتی را رایگان اعلام و اضافه کرد: تمام هزینه های حمل و جابجایی خودرو به همراه هزینه های مربوط به خدمات، مصوب و به شبکه نمایندگی های مدیران خورو و امدادگران ابلاغ شده است و خوشبختامه برخلاف برخی خودروسازان هزینه خدمات بالینی و امداد باز و سلیقه ای نیست بطوریکه تمام تعرفه های مرتبط در سایت شرکت قرار داده شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان یکی از فعالیت های ویژه در این شرکت را حضور کارشناسان خبره و فنی در مرکز تماس و پاسخگویی مدیران خودرو دانست که به دنبال این اتفاق شاهد کاهش قابل ملاحظه حمل خودرو و برطرف شدن مشکلات امدادخواهان نسبت به سنوات گذشته در محل امداد خواه بوده ایم.

یادآور می شود دارندگان محصولات ام.وی.ام و چری با مراجعه به سایت های www.mvmco.ir و www.cheryco.ir می توانند در خصوص نحوه ارائه خدمات و لیست نمایندگی های مدیران خودرو در طرح خدمات و امداد نوروزی 98 این شرکت، اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 112538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha