فراری هیبریدی با قدرت نزدیک به 1000 اسب بخار تایید شد

پرشین خودرو: کمتر از 2 هفته دیگر، کمپانی خودروسازی فراری از یک سوپراسپرت هیبریدی با قدرت نزدیک به 1000 اسب بخار رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با توجه به آخرین تحرکات کمپانی خودروسازی فراری در فضای مجازی، وعده معرفی یک خودروی سوپراسپرت جدید با سیستم محرک هیبریدی داده شده است که خروجی قدرت آن معادل 735 کیلووات، یعنی حدود 986 اسب بخار خواهد بود که به طور رسمی در تاریخ 31 می سال جاری میلادی، یعنی کمتر از 2 هفته دیگر به طور رسمی از سوی شرکت خودروسازی فراری معرفی خواهد شد و بلافاصله پس از معرفی، جزییات بیشتر آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

فراری


مدیر اجرایی شرکت خودروسازی فراری در آخرین صحبت های خود اعلام کرده بود که یک خودروی هیبریدی زیبا و جذاب با عملکرد فنی فوق العاده در راه است و سپس در ادامه تایید کرد که این خودرو بالاتر از "فراری 812 سوپرفست" قرار خواهد گرفت.

 

فراری


این احتمال داده شده است که خودروی جدید فراری در بخش فنی خود یک موتور 8 سیلندر بنزینی و همچنین 3 موتور الکتریکی خواهد داشت که در صورت تایید شرکت سازنده، می تواند گشتاوری فوق العاده در چرخ های اتومبیل ایجاد کند و امکان تولید قدرت 986 اسب بخاری را به راحتی فراهم کند.

علاوه بر این پیش بینی شده است که خودروی سوپراسپرت جدید فراری قیمت پایه حدودا 600 هزار یورو یا به عبارتی دیگر قیمتی معادل 675 هزار دلار خواهد داشت که هنوز از سوی شرکت سازنده تایید نشده است و برای دریافت جزییات بیشتر باید تا تاریخ "31 می" امسال صبر کنیم تا جزییات بیشتر آن منتشر شود.

کد خبر 113763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha