کد خبر 121907
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
اهدای دوچرخه‌های اشتراکی به پلیس و کارمندان

پرشین خودرو: سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اهدای دوچرخه‌های اشتراکی به پلیس و کارمندان ادارات طی روزهای آینده خبر داد و گفت: ضدعفونی دوچرخه‌های بیدود روزانه انجام می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره فعالیت دوچرخه‌های بیدود در پایتخت اظهار داشت: قرارداد شهرداری با شرکت بیدود منعقد شده ولی بخشی از توافقات اجرایی نشده است.

وی افزود: از توافقات با بیدود، انجام تبلیغات بر روی دوچرخه‌ها جهت درآمدزایی این شرکت بوده که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی این موضوع محقق نشده است.


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایتخت دارای ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دوچرخه اشتراکی است، گفت: ضدعفونی دوچرخه‌ها به صورت روزانه توسط شرکت بیدود انجام می‌گیرد ولی با این وجود شهروندان باید در هنگام استفاده از این دوچرخه‌ها حتماً از دستکش استفاده کنند.

 

دوچرخه های اشتراکی


حجت خاطرنشان کرد: تعدادی زیادی اشتراک از بیدود برای دانشگاهیان، پلیس، کارمندان ادارات، نیروهای شهرداری و خبرنگاران درخواست کرده‌ایم تا به زودی آن را اهدا کنیم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: همچنین امسال خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک به آنها تعلق نگیرد و یا از این سهمیه انصراف دهند دوچرخه های اشتراکی رایگان برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از دوچرخه، ساده‌ترین راه برای کاهش ترافیک و هزینه‌های رفت و آمد، استفاده کمتر از خودروی شخصی و بهبود کیفیت هوا محسوب می‌شود ومهم‌ترین راهکار برای دور ماندن از کرونا می‌تواند مناسب باشد.

منبع: فارس

کد خبر 121907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha