کد خبر 128739
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
آیین‌نامه نامگذاری معابر تهران اصلاح شد

اعضای شورای شهر تهران با سه تغییر، آیین نامه نام ذاری و تغییر نام معابر را اصلاح کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایلنا، در جریان دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران طرح اصلاح آیین نامه نام گذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

محمد جواد حق شناس رئیس کمیته نام گذاری شورای شهر در تشریح جزئیات این اصلاحیه گفت: این طرح توسط ۱۰ نفر از اعضای شور ای شهر به امضا رسید.

او با بیان اینکه کلیات آن در جلسات قبلی به تصویب رسید ادامه داد: جلسات مختلف کارشناسی برای آن برگزار شده که نهایتا کارشناسان به سه تغییر در این آیین نامه رسیدند.

حق شناس در تشریح تغییرات این آیین نامه گفت: اضافه شدن دبیران شورایاری هر منطقه در این اصلاحیه دیده شده است که بر همین اساس به فراخور هر منطقه از دبیر شورایاران آن دعوت می‌کنیم که به واسطه اشرافی که بر روی محله و منطقه‌شان دارند به ما در تغییر نام و انتخاب نام جایگزین کمک کنند.

 

شورای شهر



رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر اضافه کرد: همچنین مقرر شد اعضایی از فرهنگستان ادب بدون حق رای و تنها برای ارائه نظرات کارشناسی در جلسات کمیته شرکت کنند. در گذشته این کمیته هفت نفره با حضور سه عضو رسمیت می‌یافت که حالا رسمیت جلسه را از حضور سه نفر به ۵ نفر افزایش دادیم.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران با ۱۷ رای موافق به این سه تغییر در آیین نامه نام گذاری معابر شهر تهران رای دادند.

کد خبر 128739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha