کسب بالاترین رشد رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت، بر اساس نتایج آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان در بین شركت‌های خدمات پس از فروش خودرو شد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید تخته چیان معاون شبکه شرکت سایپایدک، با اعلام این خبر گفت: سایپایدك در زمینه بهبود شاخص‌های افزایش دهنده رضایت مشتری پیشرفت‌های مناسبی داشته و در نظرسنجی‌های انجام شده از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران در سه ماهه دوم سال 99 نسبت به سه ماهه اول، بالاترین میزان رشد امتیاز را در بین سایر شركت‌های خدمات پس از فروش كسب کرده است.

وی بیان كرد: سایپایدك در سال 99 در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان، توانسته است گام‌های مهمی در این مسیر بردارد و به اهداف پیش‌بینی شده دست یابد.

تخته چیان یادآور شد: این حركت رو به جلو و رشد صعودی كه از سال گذشته آغاز شده، مدیون تلاش كاركنان و همراهی شبكه نمایندگی‌ها در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان است. نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های خدمات پس از فروش و پیگیری خواسته‌ها و سلایق مشتریان در ارائه خدمات و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر انتظارات مشتری، در كسب این موفقیت تاثیرگذار بوده و در كنار آن از آموزش كاركنان نمایندگی‌ها و بكارگیری نیروهای متخصص نیز بهره‌ برده‌ایم.

معاون شبكه سایپایدك تاكید كرد: این افزایش امتیاز كه برآیند نظرات مشتریان از نحوه دریافت در خدمات شبكه گسترده نمایندگی‌ها می‌باشد برای ما بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و تلاش خواهیم كرد كه این روند رو به رشد را در ماه ها و سال های آینده ادامه دهیم.

کد خبر 129093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha