تمرکز بر خدمات پس از فروش خودرو و گسترش کسب و کار

پرشیا خودرو در سال گذشته تمرکز خود را برای مقابله با عوارض تحریم صنعت خودرو و کاهش مشکلات ناشی از این مشکل، بر گسترش خدمات پس از فروش خودروهای مینی و ب ام و در کنار گسترش کسب و کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، صنعت خودرو که در سال های اخیر با تحریم های سنگین مواجه بوده است، سال 1399 را با شیوع کرونا آغاز کرد که هر چند شرکت ها تلاش کردند تا با انجام اقداماتی در حوزه مسئولیت اجتماعی به کاهش تاثیرات منفی این بیماری بپردازند اما به هر حال از مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا متاثر شدند.

مشکلاتی نظیر تعطیلی های ناشی از قرنطینه، ناآشنایی با کنترل ویروس در محل کار و مدیریت روانی پرسنل از جمله مسائلی بود که در نخستین سال شیوع کرونا، شرکت ها با آن دست و پنجه نرم کردند.

پرشیا خودرو یکی از شرکت هایی بود که در این سال تلاش کرد تا با برنامه ریزی و مدیریت شرایط، به کاهش حداکثری اثرات منفی این شرایط بر فعالیت های این مجموعه اقدام کند.

پرشیاخودرو که نماینده ب ام و و مینی در ایران است، تمرکز خود در سال 99 را بر روی گسترش و استانداردسازی خدمات پس از فروش قرار داد که با توجه به مشکلات تحریمی و کمبود قطعات اصلی در بازار، اقدامی بسیار هوشمندانه بود.

نماینده ب ام و و مینی در ایران، از ابتدای سال 1399 در حوزه خدمات پس از فروش محصولات ب ام و و مینی اقداماتی نظیر تمدید دو ماهه گارانتی «ب ام و» و «مینی» پرشیا خودرو، گسترش خدمات سرویس در محل برای مالکان ب ام و و مینی، ارائه خدمات ویژه بر اساس دستورالعمل های بهداشتی در پرشیا خودرو، طرح بازدید 12 گانه و رایگان «پرشیا ساین»، تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه و ارائه و فروش بسته های سرویس دوره ای (BSI) و(BSI+) برای خودروهای با مدل سال 2004 به بالا را انجام داد که بخشی از خروجی این فعالیت ها منجر به کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.

 

پرشیا ساین



پرشیا خودرو در ادامه گسترش خدمات پس از فروش خودروهای مینی و ب ام و و فراهم کردن شرایطی برای دسترسی بهتر خریداران به خودروهای ب ام و و مینی، نمایندگی های فروش و خدمات خود را افزایش داد.

پرشیا خودرو در سال 99 هم نمایندگی جدید افتتاح کرد هم خدمات جدید را به نمایندگی های موجود وارد کرد.

معرفی خدمات پس از فروش در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو کد 102 شریعتی، افتتاح سه نمایندگی جدید فروش در شهرهای تهران، زنجان، و بوشهر، آغاز به کار نمایندگی پرشیا خودرو کد 144 شهر مشهد، افتتاح نمایندگی فروش محصولات پرشیاخودرو کد 145، آغاز فعالیت نمایندگی خدمات پس از فروش پرشیاخودرو در کرج، معرفی سرویس VIP خرید «ب‌ام‌و» و «مینی» و آغاز فعالیت نمایندگی خدمات پس از فروش پرشیاخودرو در بلوار ارتش تهران بخش عمده ای از فعالیت این شرکت خودرویی در این حوزه بوده است.

 

پرشی خودرو



پرشیاخودرو در همین راستا جشنواره های متعددی همچون جشنواره خدمات در نمایندگی پرشیاخودرو 121 بلوار ارتش تهران، طرح یلدانه پرشیا خودرو، طرح ویژه استقبال از بهار، جشنواره سراسری فروش زمستانی "ب ام و شما" پرشیا خودرو و فروش ویژه کالکشن های جدید اکسسوری و لایف استایل اصلی را در سال جاری برگزار کرد.

فعالیت های پرشیاخودرو اما در همین اقدامات خلاصه نشد.

پرشیا خودرو در حوزه فروش نیز توانست در سال جاری اقدامات مهمی انجام دهد تا بتواند رونقی به بازار کم رمق خودروهای وارداتی ببخشد. پرشیاخودرو در سال گذشته با معرفی نمایندگی ها و عاملیت های برتر این شرکت طرح هایی نظیر ب ام و لند؛ مرجع خرید خودروهای دست دوم ب ام و، طرح ویژه اعطای عاملیت فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی، فروش فوق‌العاده اعتباری منعطف و فروش لیزینگی، جشنواره فروش اقساطی خودروهای کلاسیک ب ام و، برگزاری جشنواره فروش ویژه و میتینگ ب ام و سری 3، طرح فروش اعتباری پرشیا خودرو، خرید متفاوت «ب ام و» و «مینی» با راهکار جدید پرشیا خودرو، فروش ب‌.ام‌.و و مینی از منزل، طرح فروش ویژه انواع خودروهای ب ام و و مینی و خودروهای وارداتی با تمرکز بر پیش پرداخت 40 و 50 درصدی و بازپرداخت اقساطی 12 ماهه، فروش اقساطی و اعتباری پرشیا خودرو با شرایط جدید، فروش ب‌ام‌و، مینی و برندهای وارداتی با شرایط اقساطی، طرح ویژه اعطا عاملیت فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی و معرفی سرویس VIP خرید «ب‌ام‌و» و «مینی» را کلید زد که تاثیر بسزایی در رشد آمار فروش پرشیاخودرو داشت.

پرشیاخودرو در سال قبل و در راستای گسترش مارکت این برند یک نشان تجاری جدید را نیز به مجموعه اضافه کرد.

پرشیاساین برندی بود که پرشیاخودرو با هدف ارائه و تامین قطعات اصلی محصولات ب ام و وارد شبکه نمایندگی های این شرکت کرد تا اطمینان بخش خریداران در خرید قطعات یدکی اصلی ب ام و ذیل این برند جدید باشد.

پرشیا خودرو البته همچون سال های پیش، در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز فعالیت هایی انجام داد. با توجه به شیوع کرونا در سال جاری و الزام به رعایت شرایط قرنطینه، پرشیاخودرو یک دوره آموزشی را در راستای ترویج فرهنگ استفاده از آموزش های مجازی با همکاری یک سایت آموزش مجازی ارائه کرد. این دوره ها با هدف ارتقاء مسئولیت اجتماعی و همچنین همگانی کردن مهارت های رهبری، مدیریت و کسب و کار انتخاب شده بود.

سال 99 اما یک اتفاق جالب نیز برای ب ام و سواران و علاقمندان ایرانی این برند رقم خورد. در اتفاقی جالب تصویر گرفته شده از یک خودرو ب ام و I8 با پلاک ملی توسط یک عکاس ایرانی در پیج اینستاگرام رسمی BMW منتشر شد و بازتاب گسترده ای داشت.

این اتفاق در شبکه های مجازی و اینستاگرام مورد استقبال ایرانی ها و همچنین غیرایرانی های دنبال کننده پیج رسمی BMW قرار گرفت، تا جایی که این پست تقریبا دوبرابر پست های اخیر این پیج لایک شد و همینطور تعداد قابل توجهی کامنت دریافت کرد. پرشیا خودرو نیز در مراسمی از عکاس هنرمند ایرانی که عکس ثبت شده توسط وی در پیج رسمی BMW منتشر شده بود، تقدیر کرد.

آخرین فعالیت پرشیاخودرو در روزهای واپسین سال 99 و آغاز سال 1400 به حوزه خدمات پس از فروش خودرو بازمی گردد. پرشیاخودرو در این روزها یک طرح ویژه امدادی را در دست اجرا دارد که سطح ویژه ای از خدمات امداد خودرویی را در سراسر کشور به مالکان خودروهای ب ام و مینی ارائه می کند.

 

امدادخودرو

کد خبر 130819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha