بهره مندی از تخفیف های ویژه در جشنواره Trade In Your BMW

پرشیا خودرو به‌ عنوان تنها شرکت ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، از 29 اردیبهشت ماه جشنواره ای را برای معاوضه خودروهای ب ام و آغاز کرده است که امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه به پایان می رسد و برای شرکت در این جشنواره تنها یک روز فرصت باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جشنواره ویژه پرشیاخودرو در تمام نمایندگی های پرشیاخودرو برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت به آدرس https://persiakhodro.ir/Dealers نزدیکترین نمایندگی به محل سکونت خود را انتخاب کنند.

جشنواره Trade In Your BMW پرشیاخودرو در اصل با هدف تسهیل خرید و فروش محصولات ب ام و آغاز شده است.

 

گزارشی تصویری این جشنواره در نمایشگاه مرکزی پرشیا خودرو را اینجا ببینید

 


حضور در جشنواره Trade In Your BMW پرشیاخودرو مانند سایر جشنواره های این چنینی پرشیاخودرو مزایای ویژه ای برای شرکت کنندگان خواهد داشت.

مشتریان می‌توانند با شرکت در این جشنواره خودرو ب ام و خود را بفروش رسانده و یا با مدل موردنظر تعویض کنند و از مزایایی نظیر " ارائه گواهینامه کارشناسی پرشیا خودرو" بهره مند شوند.

البته در خلال این جشنواره همچنان امکان خرید اقساطی محصولات ب ام و فراهم است.

 

ب ام و



همانطور که در بالا اشاره کردیم شرکت در این جشنواره مزایا و تخفیف های ویژه ای را نصیب مشتریان می کند که می توان به ۱۰ درصد تخفیف جهت کاور بدنه ، سرامیک و کیت در بخش خدمات تیونینگ، ۳۰ درصد تخفیف کل برای خرید گارانتی ۳ ساله جهت خودروهای موجود در جشنواره، ۲۵ درصد تخفیف خرید گارانتی و BSI به همراه ۱ سرویس رایگان BSI معمولی برای مالکان ب ام و مینی، اختصاص پکیج لوازم اکسسوری و لایف استایل به ارزش ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان به خریداران خودرو (به همراه ۴ عدد ادتیو اورجینال ب ام و به صورت رایگان)، ارائه ووچر ۱۰ درصد تخفیف در خرید اکسسوری و لایف استایل جهت تمامی بازدید کنندگان جشنواره، انجام ۲ سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی ۲ ساله) و انجام ۴ سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی ۳ ساله) به عنوان بخشی از این مزایا اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 18 امروز جمعه 31 اردیبهشت‌ماه 1400 به نمایندگی های رسمی پرشیا خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

ساکنان تهران نیز می توانند با حضور در نمایندگی های رسمی پرشیا خودرو در سطح تهران یا دفتر مرکزی شرکت پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج، از فرصت فوق‌العاده این جشنواره جهت خرید یا فروش خودرو استفاده نموده و از خدمات و تخفیف های گسترده و متنوع بهره‌مند شوند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره (کد شهر 021) 4591 داخلی 3 بخش فروش تماس حاصل نموده و یا به وب‌سایت ما به آدرس (persiakhodro.ir) مراجعه نمایند.

کد خبر 131953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha