تیگو ۸ پرو DP-I در آستانه ورود به بازار خودرو + تصاویر و جزئیات

تیگو ۸ پرو DP-I نسخه پلاگین هیبرید جدیدترین محصول چری است که به تازگی در نمایندگی‌های چری به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید که در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی تولید شده ازجمله خودروهایی است که قابلیت عرضه در ایران را نیز دارد چرا که بر خلاف خودروهای تمام الکتریکی نیاز به زیرساخت شارژ خودرو در سطح شهر ندارد و پیش از این نیز مشتریان ایرانی با خودروهایی نظیر اوتلندر PHEV و هیوندای سوناتا هیبرید با این تکنولوژی آشنا شده‌اند.

با وجود ظرفیت و تقاضای خودروهای هیبرید و پلاگین هیبریدی در بازار ایران اما مدیران خودرو قصدی برای عرضه تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به بازار خودرو ایران ندارد.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در مقایسه با تیگو ۸ و تیگو ۸ پرو از ظاهر اسپرت‌تری برخوردار است.

تیگو 8 پرو

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید از نظر ابعادی با دو نسخه دیگر تفاوتی ندارد و تنها ارتفاع آن اندکی بیشتر است.

در تیگو ۸ پرو DP-I از جلوپنجره‌ای به شکل ایکس استفاده شده که با نوارهای کروم و آبی رنگ که بر هیبریدی بودن خودرو تاکید دارد به سپر متصل شده است. چراغ‌های جلو نیز با طراحی یکپارچه و با یک نوار کرومی، نشان چری را در وسط خود جای داده است. در پایین سپر جلو نیز چراغ‌های مه‌شکن و دریچه‌های ورودی هوا جانمایی شده است.

تیگو 8 پرو

در قسمت عقب نیز اگزوز دوگانه را شاهد هستیم همچنین چراغ‌های عقب یک تکه با طراحی نقطه‌ای از نکات متمایز طراحی چری تیگو ۸ پلاگین هیبریدی است.

تصاویر تیگو ۸ پرو DP-I را می‌توانید در گالری ذیل ببینید

کابین تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید نیز با صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی، هدآپ دیسپلی و فرمان دی‌کات تزئین شده است.

تیگو 8 پرو

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید نیز مانند تیگو ۸ و تیگو ۸ پرو به سیستم کمک رانندگی سطح ۲ مجهز است.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر تجهیز شده است که ۱۱۵ کیلوات خروجی دارد همچنین دو موتور سنکرون مغناطیسی با حداکثر توان ۵۵ و ۷۵ کیلوات و گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های خودرو را بر عهده دارد.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت تنها ۱.۷ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند.

کد خبر 141875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha