تصاویر چری Exeed E۰۳ با ظاهری متفاوت لو رفت! + تصاویر و مشخصات

چری اکسید Exeed E۰۳ پنجمین خودرو از زیرمجموعه لوکس چری و نخستین خودروی تمام الکتریکی اکسید است که تصاویر آن در اسناد ثبت اختراع چین، به رسانه‌ها درز کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چری در سال‌های اخیر خود را به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان و صادرکنندگان خودروی چین تبدیل کرده است. دستیابی به این جایگاه به واسطه گسترش برند و توسعه زیرمجموعه‌هایی نظیر جتور و اکسید محقق شده است.

چری اکسید تا امروز تنها چهار خودرو راهی بازار کرده و پنجمین مدل اکسید نیز یک خودروی تمام برقی خواهد بود که تصاویری از آن به رسانه‌ها راه یافته است.

چری اکسید
چهار مدل خودروهای چری اکسید در یک قاب

در تصاویری که از چری Exeed E۰۳ منتشر شده با ظاهر خودرو که یک سدان کوپه با ظاهری اسپرت است، آشنا می‌شویم.

چری اکسید E03

چری اکسید Exeed E۰۳ اولین بار به واسطه تصاویر جاسوسی از یک خودروی به شدت استتار شده بر سر زبان‌ها افتاد که خبر از ورود اکسید به حوزه خودروهای برقی می‌داد.

چری اکسید E03

تصاویری که از اسناد ثبت اختراع  چری اکسید Exeed E۰۳ منتشر شد به خوبی با تصاویر و ظاهر کلی خودروی استتار شده هم‌خوانی دارد. البته نام این خودرو هنوز مشخص نشده است و خودروی برقی اکسید با کد E۰۳ شناخته می‌شود.

چری اکسید E03

تصاویری که از چری اکسید Exeed E۰۳ منتشر شده، یک لیدار بالای شیشه را نشان می‌دهد که حاکی از خودران بودن اکسید الکتریکی است. از آنجا که هواوی در سال‌های اخیر به تامین کننده اصلی سخت افزار و نرم‌افزار خودروسازان چینی تبدیل شده است برخی منابع از وجود سیستم‌های کمک رانندگی هواوی در خودروی برقی اکسید خبر می‌دهند که اگر واقعا اینطور باشد، چری اکسید Exeed E۰۳ با رانندگی خودران سطح L۳ به دست مشتریان می‌رسد.

چری اکسید E03

چری اکسید Exeed E۰۳ یک سدان کوپه بزرگ با طول بیش از ۵ متر و فاصله دو محور نزدیک به سه متر است.

چری اکسید E03

بسته باتری چری اکسید Exeed E۰۳ که از CATL بزرگ‌ترین تولیدکننده باتری خودروهای برقی در چین تامین شده است در زمان ۱۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود و توان پیمایشی در حدود ۷۰۰ کیلومتر دارد.

چری اکسید E03

چری اکسید Exeed E۰۳ با حداکثر قدرت ۴۵۰ اسب بخار یکی از قوی‌ترین خودروهای الکتریکی در بازار خودروی چین خواهد بود.

چری اکسید E03

در پایان جا دارد یادآوری کنیم که بسیاری از کارشناسان، درز تصاویر چری اکسیدExeed E۰۳ را یک حرکت تبلیغاتی از چری در راستای معرفی محصول جدید خود می‌دانند.

کد خبر 142059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha