شعار سال در گروه سایپا اجرا شد / افزایش ۲۴۱ درصدی تولید خانواده ساینا

بر اساس سیاست های وزارت صمت و تلاش کارگران، کارکنان و مدیران، در بدترین شرایط ارزی و استانداردهای سخت گیرانه، فرمان مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید در گروه سایپا اجرایی شد.

به گزارش پرشین خودرو، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۶ اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ تولید محصولات در گروه سایپا رشد چشمگیری داشته است.

تولید گروه سایپا

در این بازه زمانی تولید خودروهای خانواده ساینا از ۲ هزار و ۶۵۶ دستگاه در سال ۱۴۰۱ به ۹ هزار و ۶۹ دستگاه افزایش یافته است که رشد ۲۴۱ درصدی را نشان می دهد.

تولید خودروهای خانواده کوئیک از ۷ هزار و ۴۴۳ دستگاه در سال ۱۴۰۱ به ۱۶ هزار و ۷۵ دستگاه رسیده و ۱۱۶ درصد رشد داشته است.

تولید شاهین در سایپا از ابتدای سال تا ۶ اردیبهشت سال جاری ۳ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل با تیراژ ۲ هزار و ۱۵ دستگاه رشد ۸۱ درصدی را نشان می دهد.

تولید وانت ۱۵۱ در بازه زمانی ذکر شده در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار و ۵۵۰ دستگاه بوده که در سال ۱۴۰۲ به ۳ هزار و ۷۲۵ دستگاه افزایش یافته و رشد ۴۶ درصدی داشته است.

در شرکت زامیاد نیز در سال جاری ۳ هزار و ۴۰۱ دستگاه خودرو تولید شده است که در قیاس با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با تیراژ ۳ هزار و ۶۱ دستگاه رشد ۱۱ درصدی را نشان می دهد.

با سیاست گذاری و برنامه ریزی های انجام شده تولید خودرو در سال جاری به ۸۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید که در قیاس با تولیدات سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی خواهد داشت و موجب کنترل و کاهش قیمت ها در بازار خواهد شد.

کد خبر 142408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha