ناوگان امدادی سایپا با ۱۱۱ خودرو امدادی جدید توسعه و نوسازی می شود / اجرای طرح ساماندهی امدادخودروهای متفرقه کلانشهر تهران

امدادخودروسایپا طرح ساماندهی امدادخودروهای متفرقه کلانشهر تهران را با محوریت پلیس راهور فاتب(تهران بزرگ) به انجام رساند.

عباس فخاریان مدیر عملیات امداد خودرو سایپا، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب در خصوص مهمترین برنامه های امدادخودروسایپا در تابستان امسال اظهار داشت: امدادخودروسایپا پس از اجرای موفق طرح های نوروز، عید سعید فطر و ارتحال امام خمینی(ره) در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲، با آغاز فصل تابستان طرح ویژه امدادی تابستان را با محوریت کمیته اجرای طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور فراجا و همراه با دیگر ارگان های خدمت رسان برگزار کرده است؛ این طرح از اول تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه سال جاری به صورت شبانه روزی در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.
وی در پاسخ به این سئوال که یکی از دغدغه های امدادخواهان در تابستان با توجه به مسافرت های طولانی تر، سرعت امدادرسانی، کیفیت خدمات و قیمت مناسب است، در این خصوص چه تدابیری اندیشیده اید؟ تصریح کرد: چهار فعالیت عمده ما در این خصوص شامال توسعه و نوسازی ناوگان امدادی با ۱۱۱ دستگاه خودرو امدادی جدید، استقرار واحدهای امدادی در محورهای پرتردد و مسافرخیز به منظور کاهش زمان انتظار امدادخواهان، تامین و توزیع قطعات یدکی شرکتی در میان ناوگان امدادی، و رضایت سنجی از تمامی امدادخواهان پس از دریافت خدمت و ارسال فاکتور پیامکی به ایشان به منظور حصول اطمینان از رضایت هموطنان از خدمات ارائه شده، می شود.
فخاریان با توجه به گرمای تابستان و اهمیت سرویس سیستم کولر خودروها متذکر شد: بازدید سیستم خنک کننده خودرو یکی از خدماتی است که در خدمت بازدید فنی و پیش از سفر امدادخودروسایپا و در محل دلخواه هموطنان اعم از منزل، محل کار و ... از طریق خدمت رسانان مجرب و مجهز ارائه می شود؛ علاوه بر سیستم خنک کننده، تمامی بخش های خودرو که ممکن است موجب در راه ماندگی هموطنان گرامی شود اعم از باتری، روغن موتور و گیربکس، روغن ترمز، لنت ها، تسمه ها، باد چرخها و ... در این خدمت مورد بازدید و کنترل عملکرد قرار گرفته و در صورت نیاز به تعویض قطعات، در همان محل بازدید، مورد تعویض و تعمیر قرار می گیرد.
وی همچنین با توجه به نارضایتی شدید هموطنان از عملکرد غیراستاندارد و بعضا غیراخلاقی و بدون پاسخگویی و تعهد جرثقیل های متفرقه هم از لحاظ کیفیت خدمات و قطعات یدکی و هم از لحاظ قیمت، اضافه کرد: امدادخودروسایپا طرح ساماندهی امدادخودروهای متفرقه کلانشهر تهران را با محوریت پلیس راهور فاتب(تهران بزرگ) به انجام رسانده است که اجرای این طرح دست سودجویانی که بدون استاندارد، ضوابط و نظارت مشخص، موجب نارضایتی و ایجاد تجربه های تلخ برای برخی امدادخواهان شده است را از سوءاستفاده های احتمالی کوتاه می کند.
مدیر عملیات امداد خودرو سایپا در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان علاوه بر ثبت درخواست امدادی از طریق تماس با مرکز شبانه روزی و ۲۴ ساعته امدادخودروسایپا به شماره ۰۹۶۵۵۰، می توانند ضمن مراجعه به درگاه اینترنتی امدادخودروسایپا به آدرس https://emdadsaipa.ir  درخواست خود را بدون نیاز به تماس تلفنی با مرکز تماس، ثبت کنند.

کد خبر 143123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha