کد خبر 143707
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
انواع لکسوس شاسی بلند در ایران

لکسوس یک برند لوکس و معتبر است که با کیفیت بالا، طراحی زیبا و جذاب، امکانات رفاهی و فناوری پیشرفته خودروهای خود را تولید می‌کند. شاسی بلندهای لکسوس مجهز به موتورهای قدرتمند، گیربکس‌های اتوماتیک و سیستم‌های چهار چرخ محرک هستند که موجب عملکرد بسیار خوب شاسی بلندهای این کمپانی در مسیرهای ناهموار می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، لکسوس یک شرکت خودروسازی بزرگ است که اصالتی ژاپنی دارد. اما در سال 1989 و توسط آقای ایجی تویوتا، مدیر عامل وقت شرکت تویوتا، در آمریکا تاسیس شد. ماشین‌های این شرکت در سال‌های گذشته وارد کشورمان نیز شده‌اند. ما نیز در این مطلب سراغ آنها رفته‌ایم. برای آشنایی با انواع لکسوس شاسی بلند در ایران توصیه می‌کنیم که در ادامه همراه ما باشید.

لکسوس‌های شاسی بلند در ایران

تعدادی از لکسوس‌های شاسی بلند موجود در ایران عبارتند از:

لکسوس LX570

LX570 را می‌توان زیبای بی‌رقیب جاده‌های ایران دانست. هرچند نمونه نزدیک و رقیب اصلی این ماشین لندکروز است؛ اما می‌توان گفت که لکسوس LX570 یک سر و گردن بالاتر از لندکروز قرار دارد. این ماشین مجهر به یک پیشرانه از نوع V8 با حجم 5.7 لیتر است که می‌تواند به اندازه 383 اسب بخار نیرو تولید کند.

گیربکس این ماشین 8 حالت اتوماتیک بوده و هر 4 چرخ آن متحرک است. مصرف سوخت این ماشین در شهر چیزی در حدود 18 لیتر و در جاده 13 لیتر است. شما می‌توانید سرعت این ماشین را تا 220 کیلومتر بر ساعت افزای دهید. البته بهتر است این که در جاده‌های ایران سرعت مطمئن و استاندارد را رعایت کنید تا از آسیب‌های احتمالی به خود و دیگران در امان بمانید.

امکانات رفاهی تعبیه شده در این ماشین عبارتند از:

- سیستم Crawl Control

- صندلی‌های چرمی با حافظه و گرمکن

- سیستم صوتی Mark Levinson

- کروز کنترل

- سنسور پارک و موارد بسیار دیگر

لکسوس RX350

لکسوس RX350 یک نمونه لوکس دیگر از کمپانی لکسوس است. این ماشین بین سال‌های 2009 تا 2015 تولید شده است. اگر قصد اجاره لکسوس را دارید این ماشین قطعاً یکی از بهترین گزینه‌هاست. لکسوس rx350 یک پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری دارد که قدرتی معادل 275 اسب بخار و گشتاور 348 نیوتن متر را تولید می‌کند.

این پیشرانه مجهز به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک است. RX350 روی بدنه خود خطوط منحنی و زاویه‌دار زیبایی دارد که به چشم‌نواز بودن طراحی آن کمک زیادی می‌کند. با این تفاسیر اگر علاقه‌مند اجاره ماشین شاسی بلند هستید، توصیه می‌کنیم که لکسوس RX350 را انتخاب کنید.

برخی از امکانات رفاهی این ماشین عبارتند از:

- صفحه نمایش 8 اینچ

- سیستم صوتی Mark Levinson

- سیستم ورود و استارت بدون کلید

- سیستم پایداری الکترونیک

- ترمز و کمربندهای ایمنی هوشمند

- سیستم کنترل فشار تایر و سیستم Crawl Control و موارد مشابه دیگر

lexus rx200 turbo f sport th16 cbu 44 | Lacak Harga

لکسوس NX200

لکسوس NX200 نسبت به دو نمونه قبلی جدیدتر است. تولید این ماشین از سال 2018 شروع شده است. این خودرو نسل دوم از سری NX لکسوس است که در بازارهای مختلف با نام‌های متفاوتی عرضه شده است. NX200 مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری است که قدرتی در حدود 235 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر تولید می‌کند. این پیشرانه با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک همراه شده است.

برخی از امکانات لکسوس NX200 عبارتند از:

- رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچ

- سنسور پارک و دوربین عقب است

- سیستم صوتی Mark Levinson

- سیستم ورود و استارت بدون کلید

- سیستم پایداری الکترونیک

- فرمان برقی با حافظهُ

لکسوس RX200

تولید لکسوس RX200 از سال 2015 شروع شده و تا کنون نیز ادامه دارد. این ماشین به لحاظ فنی قدرت زیادی دارد. به طوری که مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو شارژ است که 238 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده این نمونه نیز 6 سرعته اتوماتیک است.

بدنه لکسوس RX200 کاملاٌ عضلانی و جذاب است. اگر از زوایای مختلف به این خودرو نگاه کنید خطوط منحنی و زاویه‌دار روی آن را خواهید دید. این نمونه نیز مانند تمام ماشین‌هایی که در سطور بالا معرفی کردیم، پر از امکانات مختلف است که تعدادی از آنها عبارتند از:

- چراغ‌های جلو و عقب LED

- سانروف

- فرمان برقی حافظه‌دار

- صندلی‌های جلو برقی با حافظه و گرمکن و سردکن

- کمربندهای ایمنی هوشمند و چندین و چند مورد دیگر

Used Lexus RX 350 Lexus RX350 (F-Sport)- 2022 - White 2022 for sale in  Sharjah - 651050

لکسوس NX300h

پیشرانه هیبریدی لکسوس NX300h آن را با سایر اعضای خانواده خود متفاوت کرده است. موتور این خودرو از ترکیب یک موتور بنزینی 4 سیلندر 2.5 لیتری و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. همچنین می‌تواند 194 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو یک جعبه دنده eCVT دارد که قابلیت تغییر دستی دنده را نیز در آن تعبیه شده است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های لکسوس NX300h عبارتند از:

- کولر دو منطقه‌ای

- صندلی‌های جلو برقی حافظه‌دار

- سیستم ورود و استارت بدون کلید

- سنسور پارک و دوربین عقب

- صفحه نمایش 10.3 اینچ

- ایربگ

- سیستم ترمز هوشمند و موارد دیگر

چرا شاسی بلندهای لکسوس را انتخاب کنم؟

دلایل زیادی برای انتخاب لکسوس وجود دارد که تعدادی از آنها را می‌توان به شرح زیر توضیج داد.

1. همانطور که خواندید، لکسوس یک برند لوکس و معتبر است که با کیفیت بالا، طراحی زیبا و جذاب، امکانات رفاهی و فناوری پیشرفته خودروهای خود را تولید می‌کند. شاسی بلندهای لکسوس مجهز به موتورهای قدرتمند، گیربکس‌های اتوماتیک و سیستم‌های چهار چرخ محرک هستند که موجب عملکرد بسیار خوب شاسی بلندهای این کمپانی در مسیرهای ناهموار می‌شوند.

2. شاسی بلندهای لکسوس کابین‌های باکیفیت و بزرگی دارند که به صورت کاملاً ارگونومیک طراحی شده‌اند. صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی پرقدرت و مدرن، صفحه نمایش لمسی، سقف شیشه‌ای، سنسورها و دوربین‌های کمک راننده، سامانه‌های ایمنی و مواردی از این دست به لوکس و امن بودن این ماشین‌ها کمک زیادی کرده است.

3. شاسی بلندهای لکسوس در بازار جهانی محبوب و پرطرفدار هستند و نقدهای مثبت زیادی از آنها در رسانه‌ها

و منابع معتبر وجود دارد. برخلاف بعضی از شاسی بلندهای لوکس، ماشین‌های لکسوس به لحاظ عمر قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری، مصرف سوخت و موارد دیگر عملکرد بهتری دارند.

در نهایت اگر این ماشین را برای خرید یا اجاره انتخاب می‌کنید باید بدانید که با یک غول پرقدرت واقعی سر و کار دارید. با انتخاب این ماشین به ده‌ها امکانات رفاهی و ایمنی مختلف نیز دسترسی خواهید داشت. البته به یاد داشته باشید که مصرف سوخت شاسی بلندهای لکسوس کم نیست. اما نسبت به سایر رقبای خود عملکرد بهتری دارد. لکسوس را انتخاب کرده و رانندگی در یک بعد دیگر را به کمک آن تجربه کنید.

کد خبر 143707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha