هدف از تولید در زامیاد فقط کسب سود نیست

مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: هدف از تولید در زامیاد فقط کسب سود نیست بلکه ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از خانواده جزو اهداف این مجموعه است.

به گزارش پرشین خودرو، سعید علی‌زاده، یا بیان این مطلب در حاشیه آیین نکوداشت فرهنگ ایثار و حمایت از خانواده، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر گزارشی از رسانه ملی پخش شد که در آن، شخصی از اهالی استان فارس با ۱۱ فرزند برای امرار معاش خانواده خود از یک وانت نیسان استیجاری استفاده می‌کرد، همچنین ویدیوی دیگری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که راننده یک وانت نیسان با تخریب دیوار یک کارگاه، جان ۶ نفر را در یک حادثه آتش سوزی نجات می‌داد، این موضوعات بهانه ای شد تا در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در شرکت زامیاد از این دو راننده فداکار و بلند همت تقدیر کنیم.

وی افزود: اهدای دو دستگاه خودروی وانت نیسان کمترین کاری بود که می توانستیم برای این دو راننده زحمتکش انجام دهیم و بی تردید برکات این امر خیر در زندگی تمام کارکنان زامیاد جاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به ویژگی های وانت نیسان متذکر شد: این خودرو به خاطر توان بالا و هزینه های پایین، سال هاست که وسیله امرار معاش خانواده است و نقش مهمی را در ناوگان حمل و نقل کشور ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال شاهد رشد تولید وانت نیسان هستیم و تا پایان سال به آمار تولید ۶۰ هزار دستگاه می‌رسیم.

کد خبر 144104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha