وزیر کشور: اتوبوس سازان آمادگی داشته باشند امسال می توانیم از آنها اتوبوس بخریم!

وزیر کشور گفت: چنانچه اتوبوس سازان برای سال جاری آمادگی داشته باشند، می‌توانیم از آنها اتوبوس شهری خریداری کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، احمد وحیدی، با بیان این مطلب در خصوص برنامه حمایتی وزارت کشور از شرکت‌های تولیدکننده اتوبوس برای سال آینده اظهار داشت: خرید از اتوبوس های داخلی بهترین حمایت به شمار می‌رود.

وزیر کشور که در حاشیه بازدید از رویداد نمایشگاهی شهریران سخن می گفت، با تاکید بر اینکه برنامه دولت در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی است، افزود: حتی اگر تولیدکنندگان اتوبوس برای سال جاری نیز آمادگی داشته باشند، می‌توانیم از آنها خرید کنیم.

براساس این گزارش، گروه بهمن با هدف معرفی ظرفیت‌های خود در تامین نیازهای شهری در رویداد مذکور حضور پیدا کرده بود.

اتوبوس‌های شهری ۱۲ متری و ۱۸ متری شرکت اسنا از محصولات مهم در این نمایشگاه بود که به سبب امکانات آن نظیر دوربین همه‌ جانبه داخل کابین و بیرون آن، سامانه تهویه مطبوع قدرتمند و … به این نمایشگاه رفته بود. شرکت اسنا به عنوان زیر مجموعه گروه بهمن طی ماه‌های گذشته توافقاتی با شهرداری‌ها داشته است. انعقاد قرارداد ۵۰۰ دستگاه اتوبس با شهرداری تهران و همچنین شهرداری اصفهان نیز قراردادی مبنی بر خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس دو کابین برای خطوط BRT در آبان ماه سال جاری با شرکت اسنا منعقد کرده و به همین ترتیب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری تولیدی اسنا در تبریز مشغول به خدمت‌رسانی است.

خودرو برقی E-QM۵ به عنوان محصولی با کاربری تاکسی شهری در این رویداد نمایش داده شده بود.

شرکت بهمن موتور نیز در دسته خودروهای سواری با محصولات پیکاپ آفرود G۹، کاپرا۲ و ون باری اینرودز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بود؛ این محصولات به سبب قدرت مانور بالا و همین‌طور کاربری مناسب برای سرویس‌های مورد نیاز شهری می‌تواند نظر مدیران شهری را به خود جلب کند.

همچنین در دسته خودروهای تجاری، بهمن دیزل با طیف متنوعی از کامیون‌های فورس ۶ و ۸.۵ و ۱۲ تن در کنار محصول مینی‌بوس پگاسوس و آتش‌نشانی امپاور BD۳۰۰ به این نمایشگاه رفته بود. این گروه همچنین با انواع سه‌چرخه، موتورهای تریل و موتورسیکلت‌های مناسب سفرهای شهری در این رویداد حاضر بود.

نمایشگاه شهریران از یکم تا سوم بهمن ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد خبر 144494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha