برند لوکس «پژو» برای حضور در بازار چین معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی DS به عنوان برند لوکس کمپانی پژو-سیتروئن، از جدیدترین محصول خود با نام DS 4S رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، براساس گفته رسانه‌ها، فرم جدید DS 4S در اروپا توسعه یافته و فعلا قرار است تنها در بازار چین عرضه شود.

در مقایسه با DS 4 عرضه شده در بازار اروپا، این مدل دارای فاصله بین دو محور بیشتری است که هم باعث افزایش فضای پای سرنشینان در داخل کابین شده و هم باعث کاهش خاصیت کله زنی در هنگام شتاب گیری و ترمزگیری شده است.


برای داخل کابین این خودروی فرانسوی یعنی DS 4S، یک داشبورد پیچیده شده در چرم، کنسول مرکزی با یک طراحی جدید، غربیلک فرمان با یک طراحی جدید، صندلی‌های روکش شده با چرم و... در نظر گرفته شده است.


علاوه بر این‌ها، برای طراحی ظاهری این خودرو نیز در مرحله اول یک رنگ جدید قرمز تیره آتشی در نظر گرفته شده تا با خصوصیات آتشین و رسم و رسوم چینی‌ها تفاهم داشته باشد. از لحاظ طراحی بیرونی هم می‌توان جلوپنجره‌ای جدید مشبک با چراغ‌های پیشانی LED را مشاهده کرد.


در مورد انتقال قدرت این خودرو هم 3 پیشرنه بنزینی در نظر گرفته شده که بین 136 الی 204 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند که همگی آن‌ها از نسل موتورهای PureTech هستند.

یکی از آن‌ها پیشرانه‌ای 1.2 لیتری توربوشارژر است و دو پیشرانه دیگر هم از نوع 1.6 لیتری که یکی از آن‌ها به صورت تنفس طبیعی بر روی خودرو نصب شده و دیگری هم با توربوشارژر بر روی خودرو انجام وظیفه می‌کند. برای تبدیل و انتقال قدرت این پیشرانه هم از جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود، هرچند امکان ارائه یک گیربکس دستی هم وجود دارد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 55343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha