تفاهم نامه 3 جانبه برای بهبود وضعیت تست خودرو امضا شد

پرشین خودرو: با حضور مدیران ارشد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، یوتاک فرانسه و ایتراک تفاهم نامه همکاری 3 جانبه برای ارتقا سطح کیفی تست های خودرویی کشور امضا شد.

به گزارش «پرشین خودرو» این تفاهم نامه که با نظارت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در محل این سازمان و با حضور قائم مقام ایدرو به امضا رسید قرار است فصل جدیدی در روابط بین دو کشور ایران و فرانسه در حوزه خودرو باشد.


بر اساس این گزارش شرکت فرانسوی طرف تفاهم با طرف های ایرانی در بیش از 40 کشور فعال بوده و در چین و روسیه نیز دفتر مستقل دارد.


شرکت یوتاک در حال حاضر با شرکت های بی ام و، بنز، فراری، جگوار، هیوندای، هوندا، فیات، رنو، نیسان، فولکس، آیودی، تویوتا، مزدا، زیمنس، جک، بوش و تعدادی دیگر از شرکت های بزرگ صنعتی قرارداد همکاری دارد و با امضای این تفاهم نامه و تبدیل آن به یک قرارداد همکاری، شرکت های ایرانی نیز می توانند از مزایای همکاری با این مجموعه بهره مند شوند.


اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد اهداف طرف ایرانی از امضا این تفاهم نامه گفت: ارتقا استاندارد تست خودرو، بهره برداری از دانش روز در زمینه تست، تعریف استانداردهای جدید، تشکیل کنسرسیوم معتبر با طرف های اروپایی در زمینه تست و ارزیابی، افزایش توان ایران برای انجام تست و بازرسی خودرو، انتقال دانش روز از سوی طرف اروپایی، بهبود مستمر دی کیفیت وایمنی خودروها و آموزش متخصصان ایرانی با استفاده از دانش طرف اروپایی از مهمترین خواسته های ما در تفاهم نامه پیش روی با طرف فرانسوی است.


لورنت بنویت مدیر عامل شرکت یوتاک فرانسه نیز در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران و اخذ تصمیمات جدید در حوزه همکاری های خودرویی بین دو کشور، گفت: امیدوارم امضا این تفاهم نامه شاهد افزایش کیفیت خودروهای ایرانی و بالا رفتن سطح رضایت مردم از این محصولات باشیم.


گفتنی است طرفین ابراز امیدواری کردند تا با تکمیل شدن مراحل کاری این تفاهم نامه بتوانند در کمترین زمان ممکن اهداف پیش بینی شده را محقق کنند.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 60011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha