زمان پخش برنامه "گرند تور" با مجریان سابق «تاپ‌گیر» مشخص شد+تصاویر

پرشین خودرو: برنامه جنجالی تور بزرگ (The Grand Tour) که با حضور سه مجری محبوب و نام آشنا همچون "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" دنبال می‌شود، قرار است در 18 نوامبر 2016، یعنی 28 آبان ماه 95 اولین قسمت از آن بر روی سرویس ویدیویی آمازون به صورت هفتگی قرار گیرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، آمازون برای ساخت این برنامه، در حال حاضر به صورت آزمایشی 3 فصل 12 قسمتی را تایید کرده است که از تاریخ 28 آبان ماه سال جاری به صورت هفتگی بر روی سرویس ویدیویی آمازون قرار می‌گیرد.


اغلب قسمت‌های "گرند تور" در سه کشور آمریکا، انگلستان و آلمان فیلم برداری شده و در خلال این‌ها، تیم فیلم برداری سری هم به دیگر کشورهای جهان زده که تا به اینجای کار حضور در کشور آفریقای جنوبی تایید شده است.

 

تخت گاز را که دیگر همه می‌شناسند، ولی با انتشار فصل جدید آن در یکی دو ماه گذشته و حواشی پیش آمده برای آن، محبوب‌ترین برنامه خودرویی جهان دیگر حال و روز خوشی ندارد.


البته نه اینکه حال خوشی ندارد، زیرا مجری‌های توانمند، اسپانسر و تهیه کننده دارد و همچنان هم بهترین خودروها در آن استفاده می‌شود، ولی وقتی برنامه‌ای بر یک مبنا رشد کند، با اعمال تغییراتی بزرگ دچار شکاف شده و دیگر حال و هوای قبل خودش را ندارد.


درست گفتید، برنامه تخت گاز از وقتی که سه مجری محبوب و معروف خود یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" را از دست داده است، دیگر جذابیت و فروغی در تماشای این برنامه دیده نمی‌شود و نظرسنجی‌های انجام شده از مخاطبان هم نشان می‌دهد که پس از انتشار هر قسمت از تخت گاز بریتانیا، ریزش محسوسی در تماشاگران این برنامه دیده می‌شود تا این مهم اثبات شود که یک برنامه خوب، به خاطر مجریان خوبش است که تداوم و محبوبیت همیشگی دارد، نه بخاطر وسایل و امکاناتش که می‌توان همیشه با پول تهیه کرد.


حال با جدا شدن این سه مجری محبوب از تخت گاز بریتانیا، کمپانی آمازون نسبت به جذب این سه عنصر بسیار تاثیرگذار با قراردادی هنگفت اقدام کرده است تا باز هم شاهد هنرنمایی این سه مجری محبوب و خوش سلیقه در اجرای برنامه باشیم.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 60206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha