فروش اقساطی لیفان X50 با شرایط استثنایی آغاز شد

پرشین خودرو: فروش متنوع لیفان ایکس 50 با شرایط استثنایی و اقساط بلند مدت در نیمه اول آبان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، لیفان X50 که در همان اولین روزهای رونمایی توانست بسیاری را به خود علاقه مند کند، برای فروش ماه آبان کرمان موتور با روش های مختلف عرضه شده است.

بر این اساس مدل دنده ای این خودرو با مبلغ 489 میلیون ریال عرضه می شود که متقاضیان بایداین مبلغ را در یک مرحله پرداخت نمایند.

تحویل خودرو در آذر ماه رخ خواهد داد و از سود مشارکت و انصراف نیز خبری نیست.

در روش اعتباری فروش لیفان X50 دنده ای شما می توانید با پرداخت 100 میلیون ریال ثبت نام خود را آغاز کرده و برای پوشش بخشی از مبلغ خودرو از تسهیلات 280 میلیون ریالی استفاده نمایید.

تحویل خودرو در دی ماه 95 خواهد بود و شما تسهیلات دریافتی را باید در 4 چک به مبلغ 70 میلیون ریال و در بازه زمانی 12 ماهه پرداخت نمایید.

در مدل فروش دیگری، کرمان موتور خرید اقساطی را به شما پیشنهاد می کند و در این روش شما می توانید با پرداخت 182 میلیون ریال پیش ثبت نام خود را انجام داده و در ادامه مابقی مبلغ را در اقساط 12، 24 و 36 ماه پرداخت نمایید.

تحویل این خودرو در آذر ماه 95 خواهد بود و اولین قسط خود را همزمان با دریافت خود را پرداخت خواهید کرد.
کرمان موتور برای فروش لیفان X50اتوماتیک نیز شرایط خوبی را در نظر گرفته است. شما خرید این خودرو باید 559 میلیون ریال به صورت نقد پرداخت کنید اما با درایت کرمان موتوری ها، شما می توانید این مبلغ را در دو مرحله واریز کنید.

در روش 2 مرحله ای شما ابتدا 270 میلیون ریال پرداخت کرده و مابقی قیمت خودروی خود را همزمان با صدور دعوت نامه واریز خواهید کرد. اگر خودرو را نقد خریداری کنید آذر ماه موعد تحویل خواهد بود اما در صورت خرید دو مرحله ای، خودروی شما در دی و بهمن تحویل شما می شود.

چنانچه قصد خرید خودرو به صورت اقساط را دارید بهتر است به شرایط فروش لیفان X50 اتوماتیک نیز توجه کنید.
با سه پیش پرداخت 195، 223 و 250 میلیون ریالی ثبت نام شما آغاز می شود و در ادامه باقی مانده هزینه را در اقساط 12، 24 و 36 ماهه پرداخت خواهید کرد.

موعد تحویل خودرو بهمن ماه 95 و سود مشارکت و انصراف برای این مدل خرید در نظر گرفته نشده است.


 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 62146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    2 0
    افرین بر این درایت از کی تاحالا بنجل فروشی گران فروشی شده درایت!!!!!!!