جایگاه نخست رضایتمندی از خدمات پس از فروش برای پورشه+جدول

پرشین خودرو: براساس جدیدترین ارزیابی ISQI شرکت معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده است تا رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش را كسب كند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بعنوان نهاد رسمی بررسی كننده كیفیت خدمات در ایران هر فصل كیفیت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنین وارد كنندگان خودرو را در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات پس از فروش ارزیابی می كند .
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در بخش خدمات پس از فروش خودرو، شرکت معین موتور در میان تمامی وارد كنندگان و تولید كنندگان خودرو با كسب ٧٧٦ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است. در رتبه دوم ایرتویا با ٧٦٢ امتیاز و در رتبه سوم اطلس خودرو با ٧٤٩ امتیاز قرار گرفته است.
این در حالی است كه از نظر ISQI امتیاز ایده آل در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق شده اند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده كسب كنند. در رتبه چهارم و پنجم میزان رضایتمندی مشتریان از كیفیت خدمات پس از فروش هم آسان موتور و ایران خودرو قرار گرفته است.
در رتبه بندی نهایی سال ١٣٩٥ نیز معین موتور با كسب ٧٨٩ امتیاز بالاترین رتبه رضایت مندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد.

 

کد خبر 75100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha