محبوبترین خودروها از دید شهروندان امریکایی+اسامی

پرشین خودرو: شرکت جیپ یکی از کمپانی های شناخته شده در زمینه تولید خودرو بوده که تاکنون محصولات مختلفی را در بازار عرضه داشت.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از مدل های محبوب برند جیپ رانگلر و جیپ چروکی است که فروش بالایی را برای برند مورد بحث به دنبال داشته است.
به تازگی وب سایت Cars.com نظرسنجی را برگزار کرده که براساس آن بهترین خودرو از نگاه شهروندان ایالات متحده انتخاب شد که دو مدل جیپ رانگلر و جیپ چروکی توانستند بالاترین رای را کسب کنند.
البته در لیست برندهای بزرگ دیگری نیز حضور داشتند اما دو محصول کمپانی جیپ موفق شدند با کسب بیشترین رای به عنوان محبوبترین خودروهای نظرسنجی Cars.com انتخاب شوند. این نظرسنجی براساس المان های مختلفی برگزار شده و تنها به یک ویژگی یا مزیت خودروها اشاره نداشت.
جیپ یکی از برندهای مطرح ایالات متحده که در بازارهای مختلف طرفداران خاص خود را دارد.
با توجه به لیست Cars.com، دو خودرو جیپ رانگلر و چروکی موفق شدند در صدر قرار گرفته و به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دهند. در کنار این دو، خودروهای زیر رتبه سوم تا دهم نظرسنجی را به خود اختصاص دادند.
3-فورد Taurus
4-هوندا Ridgeline
5- آکورا RDX
6- فورد F-150
7-فورد Expedition
8- جی ام سی Acadia
9- هوندا Odyssey
10-هوندا Pilot
با توجه به لیست فوق، خودروهای قابل توجهی در رتبه پایین‌تر جیپ چروکی و رانگلر جای گرفتند که محبوبیت بالای برند جیپ را در میان شهروندان ایالات متحده نشان می دهد.
انتظار می رفت اتومبیل دیگری چون فورد F-150، فورد Expedition یا برخی دیگر در صدر این نظرسنجی جای گیرند. به هر حال احتمال دارد در آینده نزدیک نسل جدید رانگلر و چروکی را شاهد باشیم، اگرچه مشخص نیست کمپانی آمریکایی چه برنامه ای برای مدل های آینده خود دارد.

کد خبر 76249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha