در انتقال پیام خود به مشتریان فعال تر شده ایم/ مشتری سهم ما در بازار را مشخص می کند

پرشین خودرو: در سال های اول سعی در شناساندن برند های خودرویی خود داشتیم اما در سال جاری در بخش اطلاع رسانی و تبلیغات با قدرت بیشتری ورود کرده و برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

علی شکوهی معاون بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: در سال 96 برنامه های شرکت آرین سرمایه در امتداد سال گذشته ادامه خواهد یافت و رویدادهای جدیدی برای بازار خودروی کشور رقم می زنیم.

وی ادامه داد: امسال بریجستون نیز به مجموعه ما اضافه می شود در مورد تمام برندهای خودرویی خود نیز خبرهای خوبی برای ایرانیان داریم.

شکوهی در مورد تست درایوهای دو برند میتسوبیشی و دی اس و حضور خبرنگاران در این تست ها نیز گفت: یکی از رسالت هایی که ما در آرین سرمایه برای خود شاخص کاری قرار داده ایم، حفظ ارتباط مستمر با رسانه ها است این مهم نشان می دهد که ما نه تنها به دنبال داشتن ارتباط تنگاتنگ با مردم هستیم از این رو رسانه ها را برای این مهم انتخاب کرده ایم.

معاون بازاریابی گروه آرین موتور تصریح کرد: اساسا چیز پنهانی در کار ما نیست بنابراین هر کاری که انجام می دهیم به رسانه ها اطلاع داده تا از طریق ایشان به گوش مردم فهیم ایران زمین نیز برسد.

وی با تاکید بر کیفیت و کارائی محصولات دی اس و میتسوبیشی خاطرنشان کرد: اینکه مردم و نمایندگان رسانه ها از کیفیت محصولات ما با خبر شوند و آن را با حضور خود در تست درایوها لمس کنند به نفع مجموعه آرین سرمایه است زیرا این مردم هستند که سهم ما را در بازار خودرویی کشور تعیین خواهند کرد.

شکوهی اظهار داشت: در تست درایوهای رسانه ای، ما به مناطقی با شرایط خاص می رویم تا قدرت های گوناگون و توانایی های این خودروها توسط خبرنگاران آزموده شود و سپس گزارش های حقیقی این افراد می تواند مردم را در خرید آگاهانه محصولات ما یاری رساند.

وی در مورد تغییر رویکرد مجموعه آرین سرمایه در افزایش تبلیغات محیطی گفت: در سال های گذشته کمی دست به عصا بودیم زیرا آمده بودیم تا فضاهای دیگری تمرکز کرده تا حداکثر پیام را با حداقل هزینه به مشتری برسانیم و نگاهمان کاملا تفاوت داشت.

معاون بازاریابی گروه آرین موتور افزود: خوشبختانه در سال جاری فعالیت های ما در بخش فروش خیلی قوی تر شده است زیرا ما دیگر تنها بر روی برندینگ متمرکز نیستیم و بر روی فروش و تبلیغات نیز حضوری فعال تر داشته و خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در سال 96 بر روی اطلاع رسانی فروش به مشتریان خود فعال تر عمل می کنیم و برای این مهم از قدرت رسانه ای و تبلیغات محیطی و دیجیتال مارکتینگ بهره خواهیم برد.

کد خبر 77510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha