کد خبر 77722
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
تعداد 4 ستاره های ساخت داخل 2 رقمی شد

پرشین خودرو: افزایش تولیدات 4 ستاره در خانواده سواری ها و ماشین های سنگین نشان از تاثیر بازرسی ها و نظارت ها بر کیفی سازی دارد.

به گزارش پرشین خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل، تعداد خودروهای تولیدی در تیر ماه را 87 هزار و 933 دستگاه اعلام کرد که از این تعداد 99 درصد تولیدات به خودروهای سبک و یک درصد به تولید خودروهای سنگین اختصاص پیدا می کند.

بر این اساس در ماه گذشته 51 مدل خودروی سبک و 8 مدل خودروی سنگین در صنعت خودروی کشور تولید شده است. در بخش خودروهای سبک وانت ها با 7 مدل و خودروهای سواری با 43 مدل در آمار تیرماه 96 حضوری فعال داشتند.

در بخش وانت ها وانت تندر با 3 ستاره کیفی همچنان بهترین محصول این خانواده است و گویی سایر اعضای این خانواده قصدی برای افزایش کیفیت خود ندارند.

اما در بخش سواری حضور 10 مدل خودروی 4 ستاره را می توان جهشی خوب در کیفی سازی دانست و بر این مهم تاکید کرد که اگر کمی بازرسی ها و نظارت ها بیشتر شود، تعداد 4 ستاره ها را می توان تا 2 برابر عدد فعلی افزایش داد.

در بخش خودروهای سنگین خانواده باری ها با 3 محصول 4 ستاره خوش درخشیدند و در بخش مسافری نیز تولید یک مدل اتوبوس بعد از ماه ها غیبت در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران امیدوار کننده است.

 

کد خبر 77722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha