کد خبر 81435
۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
تردد جاده‌ای 21.7درصد کمتر شد

پرشین خودرو: مرکز مدیریت راه های کشور بر اساس اطلاعات 2098 ترددشمار فعال در محورهای برون ‌شهری، از کاهش 21.7 درصدی رفت و آمدها در شبانه روز گذشته نسبت به روز پیش از آن خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته 9.5 درصد، اوج تردد بین ساعت های 17 تا 18 و کمترین تردد ساعت چهار تا پنج صبح بود.
با آگاهی از این موضوع می‌توان زمان مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کرد.
در 24 ساعت گذشته آزادراه تهران- کرج در محدوده استان البرز بیشترین رفت و آمد را با 139هزار و 390دستگاه وسیله نقلیه ثبت کرد.

** محورهای بسته


بر پایه گزارش سامانه 141 براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعبه های راهداری سراسر کشور، تردد در همه محورهای اصلی کشور به صورت روان است.
در برخی محورهای استان اردبیل نیز بارش پراکنده باران را شاهدیم.

** محدودیت های ترافیکی


تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت 6 بامداد سه شنبه (یازدهم مهرماه) از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع اعلام شد.
همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 یکشنبه تا 2 بامداد دوشنبه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت 17 یکشنبه تا 2 بامداد دوشنبه از مرزن‌آباد به سوی کرج یکطرفه است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15تا 24 یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام مامورین پلیس راه از ساعت 17تا 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع است.
تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت تا 24 امروز (شنبه) و 12 ظهر تا 24 یکشنبه اجازه تردد از محور هراز و همچنین محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و برعکس را ندارند.
از ساعت ۱۲ یکشنبه تا 7 صبح دوشنبه تردد اینگونه خودروها در محور قدیم ساوه–همدان ممنوع و مسیر جایگزین، آزادراه ساوه- همدان است.
تردد این خودروها در محور مشهد- قوچان- شیروان- بجنورد- آشخانه- جنگل گلستان و برعکس نیز از ساعت 8 تا 24 یکشنبه ممنوع شد.
تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 یکشنبه در محور مشهد–سبزوار و برعکس نیز میسر نیست.
همچنین در محور ایذه–دهدز-لردگان و برعکس این محدودیت از ساعت 12 تا 24 یکشنبه اعمال می شود و مسیر جایگزین محور اصفهان– الیگودرز– خرم آباد- اندیمشک- خوزستان است.

کد خبر 81435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha